Na tropie GANGU ŚWIEŻAKÓW z Biedronki. Jest ich o wiele więcej .... 8...19 ....21 ?


Zapewne wszyscy już wiedzą, że w Biedronce zbiera się naklejki, które potem można wymienić na pluszową maskotkę. Sama zbieram na pomidora ( najpierw miała być truskawka) i uzbierać nie mogę, bo rzadko chodzę na zakupy. Do miasta mam kawałek i zwykle kupuję w w sklepie, który mam najbliżej domu. To tyle w ramach wstępu, bo chciałam Wam o czymś opowiedzieć w dalszej części. 


 Z FB dowiedziałam się, że naklejki można kupić na alegro i rzeczywiście tak jest. Promocja dopiero się zaczęła, a niektórzy oferują nam już pakiety naklejek oraz zestaw 8 maskotek Świeżaków. Miski sprzedają też zagraniczne sklepy, ale przesyłka jest dość wysoka. Pomijając ten mało przyjemny fakt odkryłam, że maskotek jest o wiele więcej. :) Udało mi się wytropić, aż 19 owoców i warzywek. 


Pewnie jakiś Świeżak jeszcze się gdzieś ukrył ale jestem pewna, że odnalazłam ich większość. Szukając informacji odnośnie maskotek, dowiedziałam się, że są to bohaterowie popularnej zagranicznej gry. Wstawiając fotki pozyskane z internetu przypomniałam sobie, że kiedyś w ciucholandzie za 1 zł kupiłam banana. Przegrzebałam zabawki córki i znalazłam. Banan mocno sfatygowany, ale gdy go kupowałam był w stanie idealnym. 




Czy ktoś wiedział, że Świeżaków jest dużo więcej? Podoba mi się jagódka, a Wam?

Więcej maskotek po kliknięciu w link. 
Udało się znaleść 25 sztuk. 
http://gosiamysz.blogspot.com/2016/10/biedronka-na-tropie-gangu-swiezakow.html


51 komentarzy:

  1. Tez jagoda wpadła mi w oko. Do tego ten banan i wisienki ;-)
    U nas na świeżaki zbierają dziadki. Na razie mała wybrała sobie Antka Jablko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zbieram na truskawkę, ale nie wiem czy zdążę do końca akcji, bo nie robię tam aż tak często zakupów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam że jest ich więcej, w sumie wszystkie sa fajne ja juz mam 38 naklejek zbieram dla synka koleżanki :)
    Ci co sprzedają naklejki to chyba peacownicy biedronki bo wiele osób nie zbiera tego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż nie, gdyż gdyby taki pracownik wziął chociaż 1 naklejkę to już wylatuje :) wiem, co mówię

      Usuń
    2. i tu sie nie zgodze. Osobiscie znam sporo pracownikow biedronki i ,,po cichu" sie do tego przynali, ze te naklejki, ktore sa niezabrane przez klientow trafiaja do ich kieszeni.

      Usuń
    3. Ja pracowałam kiedyś w jednym ze klepów w którym się zbierało naklejki punkty i my kasjerki zbierałyśmy te punkty, których klient nie wziął :D
      Potem było tak jak z tymi pluszakami, klienci nazbierali a nagród brakło i brali to co było.

      Usuń
  4. Bardzo fajne te maskotki. Nawet nie wiedziałam, że Świeżaki są bohaterami pochodzącymi z gry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze nie wiedziałam, że jest ich więcej. Mi się podoba brokuła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie te punkty to jakaś parodia. Ludzie rzucają się na te pluszaki jak na sztabki złota.

    OdpowiedzUsuń
  7. od razu przykuła moją uwagę właśni jagódka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mi się oczy zaświeciły na widok bliźniaczych wisienek! Ja też zbieram ale niezbyt często robię zakupy w biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marchew fajna ;) Ja tam te naklejki mam, ale jakoś nie zbieram zbyt ochoczo ;) Jak się uzbiera to ok, jak nie to trudno ;)Nie wiedziałam że na allegro sprzedają :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie rozumiem całego tego zamieszania wokół tych pluszaków. Jak dla mnie kolejne pluszaki-łapacze kurzu.

    OdpowiedzUsuń
  11. My akurat nie zbieramy tych naklejek, bo u nas chłopcy mają swoje maskotki i innych nie chcą. Ale ogólnie to fajnie co niektóre wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te maskotki, szkoda że nie wszystkie o których pisałaś są dostępne w biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te nowe, niedostępne u nas ;)
    My mamy odebrane jabłko, drugi wkrótce jakiś odbierzemy.
    Syn się cieszy, ale ja absolutnie nie naciągam kwoty by dostać naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  14. grzybek i wisienki są obłędne! Ale szczerze mówiąc niezbyt korzystna jest ta promocja...

    OdpowiedzUsuń
  15. Banan super! Ja też zbieram :D
    Jagoda także najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zbieram tych naklejek nawet, bo sukcesywnie pozbywam się z domu wszelkich pluszaków.
    Ale te i podobne maskotki można kupić na chińskim Ali za grosze z darmową przesyłką ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się banan i wiśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rodzice zbierają na brokuła :D
    A mnie z tych nowych zauroczyły wisienki, olaboga jakie słodkie *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Czego to ludzie nie wymyśla dla kasy? Wole brokuła i marchew z Ikei

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale urocze :) naklejek nie ma szans bym uzbierała, strasznie dużo ich trzeba ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze ja znalazłam dwa świeżaki czyli arbuz (watermelon) i melon miodowy (honeymelon). Razem jest ich 21

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Melon znalazłam, ale arbuza nigdzie nie widzę.
      Czy mogłabym prosić jakiegoś linka ?

      Usuń
    2. Dziękuję. wszystko wskazuje, że arbuz też jest z tej bandy, ale oprócz tego maleńkiego zdjęcia nie ma nic więcej o nim w sieci.

      Usuń
  22. Jaka to jest stara zagraniczna gra z tymi postaciami bo nie mogę nic znaleźć ?
    Chyba nie chodziło o automaty "owocówki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest stara gra. To jest nowa gra, ale sama próbuję zlokalizować stronę na której jest do pobrania. Dziś gdy szukałam informacji odnośnie arbuza znalazłam filmik w którym pokazane jest jak się w nią gra, ale nie wiem dalej, gdzie można ją pobrać.
      Nie wiem też gdzie znaleść te wszystkie miśki pokazane na jednym zdjęciu, stronie.
      Tak czy siak poszukiwania trwają, ale mam cichą nadzieję, że ktoś z zagranicy mi podpowie :D

      Usuń
  23. Pani Iwono dziękuję za linki :)
    Jest jeszcze zielona papryka, i jakiś żółty tropikalny owoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam

      Tych dwóch to nie znalazłam.

      Pozdrawiam Iwona

      Usuń
    2. Chyba, że one są z innej serii.

      Usuń
  24. Myślę, że trzeba szukać na zagranicznych stronach. W różnych krajach są takie akcje i zawsze jest 8 pluszaków. Czasem się powtarzają, ale zazwyczaj przynajmniej połowa jest inna.

    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale każdy kraj je inaczej nazywa.
      Z tego co widziałam to chyba sklepy Billa zrobiły akcję w 3 turach i w każdj turze były jakieś nowe miśki.
      Na Słowacji były jakieś vitaminki i tam była zielona papryka, ale chyba miśki różnią się od tych z gangu.

      Usuń
    2. tutaj są gry http://www.goodnessgang.com/home.php
      jeszcze były edycje w Holandii (sieć sklepów Jan Linders) i w Hiszpanii ale nie umiem znaleźć fotografii z pełną kolekcją tam dostępną ;)

      Usuń
  25. Jest ich więcej. Ja widziałam jeszcze cytrynkę i ananasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy na końcu kliknąć link i pokaże się więcej świeżaków.

      Usuń
  26. Widziałam jeszcze melona, arbuza i kalafior:)
    Pozdrawiam!
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://gosiamysz.blogspot.com/2016/10/biedronka-na-tropie-gangu-swiezakow.html

      Usuń
  27. Ja świeżaki mam 3 teraz zapisana jestem na 4 kolejnego brokuła dla mojej młodszej kuzynki nie wiedziałam, ze jest ich więcej moja uwagę przykuła jagódka oraz wisienki podoba mi sie też papryka i groszek

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście sliczny jest też banan ale te 2 nowe świezaki już weszły może będą kolejne które pani pokazała mam przynajmniej taką nadzieje

    OdpowiedzUsuń
  29. Znalazłam na allegro bardzo dużo ofert gdzie mozna kupić te jagódki i inne swiezaki które widnieją na obrazkach powyżej, niestety kosztują około 50 zł poniewż są unikatowe

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest jeszcze kalafior

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się: Pomarańcza Pamela (nazwano tak w Biedronce), wisienki i ta różowa cebula (nie wiem co to). Jagoda też.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.