Yves Rocher - citron, hibiscus rogue, menthe - prezentacja lakierów


Jak tylko człowiek przestaje chodzić do pracy, to paznokcie od razu wyglądają lepiej i nadają się do malowania. Na szczęście nie wyszłam z wprawy i zmalowałam coś dla Was. Moje paznokcie wyglądały tragicznie i aby je zapuścić przez 2 razy nałożyłam na nie bezbarwna hybrydę (baza witaminowa, hard, top). Dzięki temu udało mi je wzmocnić i troszkę zapuścić. Dzisiaj wpis odnośnie zwykłych lakierów, a jutro pokaże coś z hybrydy.










Trzy lakiery otrzymałam jako gratis podczas zakupów on-line w sklepie Yves Rocher. Miałam już kiedyś lakier malinowy z którego byłam bardzo zadowolona. Tym razem otrzymałam lakier czerwony, miętowy i żółty. Lakiery bardzo ładnie malują i spokojnie wystarczy jedna warstwa. Pędzelek odpowiednio wyprofilowany, idealna gęstość. Jak wdać po zdjęciach miałam małego pomocnika, który też chciał mieć pomalowane paznokcie. :) Jestem zadowolona z jakości lakierów i polecam wypróbować. Cena lakieru około 23zł. Polecam zapisanie się do newslettera. Co jakiś czas otrzymuje się bon -100zł na zakupy od 200zł. 

27 komentarzy:

  1. Nie moje kolory, ale to zdobienie bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kolor miętowy i lubię go za to, że wystarcza jedna warstwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam lakiery z tej firmy, najbardziej No 41 Garance, oraz 24 Rose Dalhia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory całkowicie nie dla mnie, i cena wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polecam kupować na zniżki które są często - 40, - 50% a to już zmienia postać rzeczy:)

      Usuń
  5. Za taką pigmentację to ja chętnie kupię wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, że jak człowiek nie chodzi do pracy to paznokcie lepiej wyglądają :)
    Pozdrawiam wszystkich na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowy jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękne kolory i intensywność:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam kilka lakierków YR, zresztą pisałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam czerwony i brzoskwiniowy, a miętowy jest śliczny :) Ja jednak średnio jestem z nich zadowolona - wydają mi się takie gumowate na paznokciach, jakby nie do końca zaschnęły i szybko z nich schodzą :( Jakieś felerne sztuki..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor i lakier lakierowi nie równy.
      Już nie raz się o tym przekonałam, że jeden maluje ładnie, wręcz idealnie, a inny beznadziejnie.
      Np: odcieniem hibiscus maluje się bezbłędnie.

      Usuń
  11. bardzo ładne kolorki, idealne na wakacje :) mięta chyba najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sympatyczne, żywe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miętowy do zdecydowanie mój kolor tego lata :)
    Przypominam, że na na blogu wciąż trwa rozdanie i pomadka Lancome.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 17 lakierów Yves Rocher i prawie większość z nich jest jednowarstwowa za co bardzo je kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. też chcę lakiery z YR;] strasznie mam ochotę na jakiś nowy kolorek, ale nie wiem jaki;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Miętowy jest śliczny ;) Ja właśnie skorzystałam z takiej promocji i skusiłam się na kilka ksometyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne i soczyste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne kokorki. Idealne na lato :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.