Wakacyjne nowości marki My Secret w Naturze od 21 lipca

Czas na wakacyjne kosmetyczne szaleństwo. Tym razem marka My Secret przygotowała kolekcje pudrów: matujący MY SECRET FACE MATT POWDER oraz brązujący MY SECRET FACE’N’BODY BRONZING POWDER. Paletka MY SECRET BRONZE’N’BLUSH CONTOURING PALETTE to nowość dla fanek konturowania, natomiast MY SECRET FACE STROBING to coś specjalnie dla miłośniczek rozświetlania twarzy. Pojawi się również limitowana edycja lakierów do paznokci z serii MY SECRET NAIL POLISH w wakacyjnych pastelowych kolorach. Wszystkie kosmetyki będą dostępne wyłącznie w drogeriach Natura już od 21 lipca.
MY SECRET FACE MATT POWDER 
Wypiekany puder matujący. Zapewnia delikatne krycie, nadając jednocześnie naturalne i aksamitne wykończenie makijażu. Składniki aktywne tworzą barierę między skórą a szkodliwymi czynnikami środowiska. Formuła bogata w olej arganowy, który ma silne działanie regenerujące skórę. Nie zatyka porów. Aplikacja: pędzlem aby uzyskać naturalny efekt lub gąbką w celu zwiększenia krycia. Cena 15,99 zł

MY SECRET FACE’N’BODY BRONZING POWDER
Wypiekany puder brązujący do twarzy i ciała zapewnia satynowy blask i jedwabistą gładkość. Wyrównuje koloryt skóry i daje możliwość stopniowania koloru. Pozwala uzyskać delikatne rozświetlenie aż po mocne konturowanie i ocieplanie twarzy. Sprawia że skóra wygląda świeżo i promiennie. Zapewnia szybki i trwały makijaż. Cena 15,99 zł

MY SECRET BRONZE’N’BLUSH CONTOURING PALETTE
Zestaw do modelowania konturu twarzy, który pozwoli na podkreślanie atutów i tuszowanie niedoskonałości. Składa się z dwóch idealnie dobranych matowych produktów: różu i pudru brązującego. Odpowiednio dobrane pigmenty i formuły odbijające światło, gwarantują efekt perfekcyjnego i naturalnego makijażu. Cena 15,99 zł

MY SECRET FACE STROBING
Idealny kosmetyk do subtelnego rozświetlenia twarzy. Pozwala również na konturowanie twarzy. Nadaje skórze zdrowy wygląd. Odpowiedni dla każdego koloru skóry. Kremowo-musowa formuła łatwo się aplikuje i równomiernie rozprowadza. Cena 14,99 zł

MY SECRET NAIL POLISH EDYCJA LIMITOWANA LATO 2016  Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug. Dostępne 8 kolorów:274 Desert Bloom 275 Peach Sorbet 276 Mauve Mist 277 Coffee Liquer
278 Summer Fiesta 279 Purple Hyacinth 280 Lime Cocktail 281 Sea Dream

17 komentarzy:

  1. Lakierów tej marki nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka do konturowania całkiem fajna;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zachwyciły mnie te nowości kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery mają bardzo ładne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzo z rózem, wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puder wydaje się być fajny ;)

    http://verierra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolorki lakierów,ciekawe jak z kryciem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie paletka do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery pierwsze cztery kolory przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się bardzo ciekawie, ja jestem fanką rozświetlacza z My Secret

    OdpowiedzUsuń
  11. Z MySecret miałam jedynie puder sypki i był fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości :) moze jeszcze będę w Polsce gdy tam w końcu wpadnę odwiedzić rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O niee, klasyczne lakiery to nie dla mnie. Męczyłam się z nimi i co chwile musiałam malować paznokcie, kolezanka mowiła mnie na hybrydy i od tamtej pory jestem wierna semilacom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. już upolowałam dwa kolory tych lakierów i bronzer z różem. Za taką cenę super jakość:) jeszcze się zastanawiam nad face strobing, ale nie wiem czy będę umiała się tym posłużyć :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.