Tutti Frutti zestaw, który potrafi pozytywnie zaskoczyć podczas wakacyjnych wojaży.

Dzisiaj będzie o tym, co tygryski lubią najbardziej - olejki. Gdy zobaczyłam te 3 cuda serce mocniej zabiło i nie mogłam się doczekać kiedy będę mieć je w swoich łapkach. Jestem wielką fanką pachnących olejków i balsamy już dawno poszły w odstawkę. Co prawda jeden kosmetyk nie jest olejkiem, ale w kościach czułam, że bardzo się polubimy. Dzisiaj będzie kolorowo i pozytywnie, więc zapraszam do dalszej części wpisu.

Tutti Frutti Brzoskwinia i mango - rozświetlająca mgiełka do ciała. Mango to indyjski symbol miłości, który w połączeniu z brzoskwinią, japońskim symbolem szczęścia, to prawdziwa bomba radości życia. Twoje promienne ciało, ozdobione złotymi cząsteczkami, będzie wspaniałym przejawem lata! Skóra dzięki owocowym ekstraktom oraz witaminom A, E i F, stanie się miękka, gładka zupełnie jak jedwab zmieszany z aksamitem.
Tutti Frutti Papaya i taramarillo odżywcza mgiełka do ciała. Papaja i tamarillo, połączenie tak egzotyczne jak tramwaj z Boliwii do Kaliforni. Czczony przez Indian owoc aniołów i inkaskie tamarillo spowodują przypływ błogości z każdą chwilą. Kompozycja ceramidów, protein mlecznych i kompleksu nawilżającego sprawi, że skóra stanie się cudownie miękka i przyjemna w dotyku..
Tutti Frutti Argan i awokado odżywczy olejek do ciała.
Argan to legendarne złoto Maroka, roślina dla której tłumnie wyprawiano się do Afryki, jeszcze zanim wymyślono trzygwiazdkowe hotele i oferty last minute! Awokado natomiast wykorzystywane jest przez ludzkość już od 7000 lat i ciągle odmładza z równym skutkiem. Po zastosowaniu Twoja skóra, zregenerowana, wzmocniona i ujędrniona stanie się tak gładka i delikatna, że dotykając jej, możesz się rozmarzyć. 
Moja opinia:
● Elementem łączącym te 3 produkty, jest praktyczne opakowanie z pompką, przejrzysta szata graficzna, szybkie wchłanianie się bez efektu tłustości oraz pobudzający zmysły delikatny zapach.
● Rozświetlająca mgiełka do ciała zapewni nam subtelny blask. Konsystencja płynna, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, szybko się wchłania, nie powoduje lepkości, a delikatne drobinki widoczne są dopiero pod słońce. Dla mnie mgiełka jest hitem. Drobinki nie są nachalne i co rzadko się zdarza pozostają cały czas na swoim miejscu. Dzięki prostej aplikacji skóra nabiera zdrowego kolorytu. Dodatek ekstraktów owocowych, witamin pielęgnuje, nawilża i wygładza. 
● Kolejne dwa produkty niewiele różnią się od siebie. Zarówno olejek, jak i mgiełka szybko się wchłaniają. Nie tłuszczą naszej skóry, więc spokojnie można je stosować zarówno na sucho, jak i mokro. Piękny, delikatny zapach uprzyjemnia użytkowanie i zachęca do używania.

Zestaw idealny na lato. Lekka, nie tłusta konsystencja sprawdzi się nawet podczas największych upałów. Aplikację można powtarzać kilka razy w zależności od nastroju i humoru. Zapach delikatny, najbardziej wyczuwalny podczas aplikacji. Potem ulatnia się i jest wyczuwalny tylko blisko przy skórze. Przystępna cena 10-12zł za kosmetyk. 

Polecam serdecznie



36 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapachy Tutti Frutti, mgiełki do ciała są dla mnie kompletnie niepraktyczne, nie sięgam po nie. Za to ten olejek do ciała z awokado mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest taka mgiełka zapachowa jaką ma np Avon.
      To jest olejek do ciała, który został nazwany mgiełką ponieważ ma lekką konsystencję.

      Usuń
  2. Uwielbiam olejki dlatego to właśnie ten produkt najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgiełkę kupię na pewno, bo kusi mnie :) Tyle, że mam sporo mgiełek jeszcze więc poczekam, aż zużyję co mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam rozświetlającą mgiełkę Farmony, obecnie prawie się z nią nie rozstaję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wypróbować te mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to przepadłam, już wiem, co kupię przy następnych zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie mgiełki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty Tutti Frutti! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o olejki to tez mam fioła na tym punkcie i kupuje je mimo ze mam zapas :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym je wszystkie! Jednak najbardziej zaciekawiła mnie mgiełka rozświetlająca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zapachy są boskie! Z chęcią bym przygarnęła wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą po środku i ma super zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam różne mgiełki do ciała, zwłaszcza przy upałach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie się prezentuje ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poluję na nie, ale ciężko je dostać. Gdzie je kupiłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie cudownie pachnące olejki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam mgiełki. Uwielbiam te zapachy. Zastanawiam się nad nad kupnem z jednej z tych którch opisałaś. Mgiełki są idealne na lato. ;) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś dla mnie :) są dostępne stacjonarnie gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety stacjonarnie nie wiem, gdzie można je kupić.

      Usuń
  19. uwielbiam zapach tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym je wypróbować, muszę się rozejrzeć za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mgiełka jest rewelacyjna :) Reszty nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wersja "brzoskwinia i mango" mogłaby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię zapachy tej serii Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mm jestem zainteresowana bo już dawno żadnych mgiełek nie miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo mgiełek tej marki jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  26. mam te cudeńka, najbardziej spodobała mi się rozświetlająca mgiełka do ciała, a tak w ogóle to zapachy tych kosmetyków są mega apetyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podejrzewam, że pięknie pachną ale za olejkami do ciała niestety nie przepadam. Jak na mój gust za długo się wchłaniają i pozostawiają dziwny film na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba się skuszę na tę mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię takie olejki :) Ostatnio coraz więcej olejków wprowadzam do swojej pielegnacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.