Zakupy w sklepie Grota Bryza :)

Ostatnio pokazywałam Wam nowości jakie zostały wprowadzone do sklepu Grota Bryza. Wiele osób zaciekawiła firma EC LAB. Dla zainteresowanych poprawna nazwa tej marki to właśnie EC LAB proszę nie mylić z ECOLAB, bo to całkiem inna marka. Zresztą widać jak na niektórych opakowaniach nazwa została zmieniona i wygląda  całkiem inaczej. Ja już swoje nabytki wywąchałam i zapachy są cudowne. Skusiłam się na tonik, peeling, olejek do mycia ciała, szampon i balsam do włosów. 
Kolejne kosmetyki znacie już dobrze z mojego bloga. Firma Sylveco na stałe zagościła w mojej pielęgnacji, a także mojej córki. W denku pokazywałam zużycia, wiec trzeba było przy okazji uzupełnić zapas ulubieńców. 
Pisałam też w denku o moich zamiarach wymiany micela z Garniera na coś bardziej naturalnego. Wybór padł na Vianek. Użyłam kilka razy i coś czuję, że to jest to czego szukałam. 
Krem pod oczy Nacomi i płyn do higieny Biolaven dorwałam na wyprzedaży po 10zł. Co jakiś czas w Grocie pojawiają się kosmetyki z krótsza datą. Na zużycie kremu i płynu mam miesiąc, więc spokojnie dam radę. Skusiłam się tez na kolejne opakowanie kremu z Nacomi - rewelacyjnie nawilża. 
Zawsze też podczas zakupów do koszyka wrzucam maski. 
Ulubiona maska z Orientany oraz coś nowego z firmy Skin79. Czarna maska oczyszczająca też mnie ciekawi. 


Polecam zakupy w sklepie grotabryza.eu 

22 komentarze:

  1. Świetne nowości :) Ja właśnie myślałam, że te kosmetyki to Ecolab, a nie Ec Lab, także dobrze wiedzieć jak się pisać/mówić poprawnie :)
    Ten kremik pod oczy z Nacomi uwielbiam, podobnie zresztą jak kilka innych kosmetyków tej marki :)
    Miłego używania i wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow <3
    Aż zazdroszczę tylu wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości:) Właśnie zaczęłam stosować żel do higien intymnej z biolaven - pachnie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylveco i Biolaven muszę koniecznie wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałe kosmetyki :D Muszę wypróbować te maski ze Skin79 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore zakupy :-) . ja też muszę zajrzeć do tego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znałam jeszcze tej strony :) Mają ciekawy asortyment :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy. Wiele z tych rzeczy chętnie bym nabyła np. Sylveco dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę same rzeczy, które chciałabym mieć:) Przymierzałam się do zakupu czegoś z Ecolab z okazji zniżek 8 marca, ale jednak sumienie i zapasy mnie powstrzymały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile wspaniałych rzeczy. Kuszą mnie produkty z EC LAB :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tych produktów Vianek :) Muszę jakieś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe te kosmetyki, nigdy o żadnym nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ile świetnych cudowności ;) miłego testowania :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo piękne zakupy, z Ecolab miałam super kremik do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja przyznaję,że odczytałam nazwę własnie jako ECOLAB :)
    Same skarby , muszę w końcu wypróbować coś z Vianek i ciekawa jestem tej czarnej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu zabrać się za testowanie Sylveco :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie ten Vianek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie EC LAB, chyba czas do nich zajrzeć :) Czekam na recenzje tej maski!

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kosmetyki <3
    Zazdroszczę tylu wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.