KOBO PROFESSIONAL MATTE LIPS - piękne, nasycone kolory.

Dziś kolejna odsłona nowości marki KOBO. Same przyznacie, że kolory i samo opakowanie rzucają się w oczy. Co prawda na co dzień nie noszę takich wyrazistych kolorów, ale raz na jakiś czas można zaszaleć. Jeśli lubicie satynowe pomadki (matu próżno tutaj szukać) to zapraszam do oglądania.



Moja opinia:
● Ciekawe, bardzo efektowne czarne opakowanie z wyciętym kwiatowym wzorem. Od góry znajduję się przeźroczyste okienko, dzięki czemu możemy podejrzeć odcień szminki.
● Pomadka nie jest typowym matem i raczej daje satynowe wykończenie. Konsystencja kremowa bardzo ładnie rozprowadza się na ustach z wyjątkiem odcienia 406, który wylewa się poza kontur ust (konieczne będzie użycie konturówki) i nierówno się aplikuje. 
● Pigmentacja bardzo dobra i nawet po odciśnięciu nadmiaru chusteczką kolor nie blaknie. Utrzymuje się na ustach do 3 godzin i w miarę równo się zijada. Zauważyłam też, że czerwone odcienie delikatnie zabarwiają usta. 
● Producent zaleca nałożenie jako bazę pomadki ochronnej. Aby nadać ustom fakturę delikatnego matu, należy odcisnąć nadmiar chusteczką. 
● Przystępna cena 15,99

Najbardziej przypadł mi do gustu kolor 401 oraz 404. 
Jeśli nie lubicie płaskiego matu na ustach, to te pomadki Was zainteresują. Kolory idealnie wpasowują się w kapryśną pogodę. 

Które numerki Wam najbardziej przypadły do gustu? 


38 komentarzy:

  1. Mnie też najbardziej wpadł w oko odcień 401, chętnie bym sobie go sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory jak kolory, ale opakowania cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek 402 Saint Tropez to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne kolorki i opakowania :). Będę musiała wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania są rewelacyjne! <3 strasznie mi się podobają. Kolorki jednak nie do końca moje

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolory i cudne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam pomadki w drogerii :-) Opakowania bardzo mi się podobają..ten ażurowy wzór to coś zupełnie nowego. Niestety chciałabym coś bardziej między 401, a 402 bo w takich kolorach czuję się chyba najlepiej :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, mocne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę nowe pomadki do zakupu w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolorki są cudowne :D Nosiłabym je chętnie wszystkie, noo może poza 404 bo to trochę nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 401 i 402 bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor 404 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Numerek 401 byłby najbardziej w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam odcień 402 i jestem bardzo zadowolona :) mam ochotę jeszcze na ten 404 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie piękne, tylko jakoś żaden kolor mnie nie przyciąga, ewentualnie skuszę się na 406 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pomadki KOBO są super i te odcienie ;) samo już opakowanie przykuwa oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 404, 405, 406 bym brała <3 cudne kolory

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się 401, a opakowania cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 401 kusi :D Ciekawe, czy nie jest zbyt jasny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety zaden odcien nie wpadł mi w oko, ale podoba mi się jeden z serii matowej Kobo ale w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorki ciekawe ale prawdę mówiąc nie znalazłam nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej spodobał mi się 401. Poza tym te szminki mają piękne opakowania.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio podobają mi się fiolety na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Opakowanie mają zacne, cenę przystępną, tylko z kolorystyka trochę gorzej. Nie znajdę tutaj koloru dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odcień 402 najbardziej przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. odcienie są mega, do tego te piękne opakowania, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. prezentują się bosko ! i w sumie to coś dla mnie, bo maty na moich ustach nie mają prawa bytu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Odcień 402 Saint Tropez wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory są przepiękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Posiadam odcień 402 i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor 404 i 406 po prostu rewelacja !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.