Pharmaceris baby - delikatny żel do mycia dla małych dzieci i nie tylko :)


Od czasu do czasu lubię wyskoczyć na parę dni z córką do rodziny. Zabieram wtedy tylko najpotrzebniejsze rzeczy i zawsze staram się, aby moja kosmetyczka, co wyjazd była mniejsza. Zamiast taszczyć ze sobą buteleczki różnych kosmetyków myjących wybieram jeden uniwersalny kosmetyk dla dzieci. Kiedyś zabrałam ze sobą próbki, ale ciężko się ich używa trzymając w kosmetyczce. Ostatnio bardzo pozytywnie zaskakuje mnie firma Pharmaceris i sam nie wiem, dlaczego dopiero teraz mam z nimi styczność.

Delikatna formuła żelu zapewnia bezpieczną pielęgnację przy jednoczesnym dokładnym oczyszczaniu wrażliwej skóry dziecka. Zawartość substancji otrzymywanych z bawełny oraz kompleks składników lipidowych tworzy na skórze film ochronny, pozostawiając skórę delikatnie natłuszczoną i jedwabistą w dotyku. Unikalne połączenie wosku z owoców mango oraz oleju canola stymuluje proces dogłębnego odżywienia skóry, przeciwdziała podrażnieniom i przynosi ukojenie.



Moja opinia:
● Wygodne, stabilne opakowanie z pompką. Pompka dozuje odpowiednią ilość preparatu i nie zacina się.
● Delikatny zapach, słabo wyczuwalny - jak dla mnie wielki plus.
● Konsystencja przeźroczysta, średnio gęsta. Podczas mycia włosów dobrze się pieni, a na ciele już mniej. Nie jest to produkt tworzący w wanience pianę.
● Będąc na wyjeździe stosowałam jako: żel do mycia ciała, twarzy, szampon i płyn do higieny. W każdym przypadku sprawdził się rewelacyjnie. Na twarzy nie pojawiło się uczucie ściągnięcia, włosy dobrze się rozczesywały bez użycia odżywki,
● Żel nie wysuszania, nie podrażnia i sprawdzi się w przypadku bardzo suchej skóry zarówno u małych dzieci, jak i dorosłych. Ciało po kąpieli jest przyjemne w dotyku i nie wymaga dodatkowego nawilżenia, więc nadaje się do często stosowania.
● Cena około 34 zł



Jestem zadowolona i chętnie sprawdzę inne produkty tej firmy.

17 komentarzy:

  1. Z chęcią bym go sama na sobie wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama i ja bym się takim żelem była ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pharmaceris to całkiem fajna marka, ma kilka perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam firmę Pharmaceris chociaż tego produktu jeszcze nie miałam.
    Najbardziej polecam ich kremy. Zimowy dla dzieciaczków jak dla mnie jest numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią z moim synkiem byśmy wypróbowali.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę markę. Tego żelu jeszcze nigdy nie miałam, ale skład ma bardzo fajny, więc może się kiedyś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm nigdy jeszcze nic z tej firmy nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy produktów dla dzieci z Pharmaceris :) ale są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie lubię bardzo Pharmaceris :D Mimo że miałam tylko szampon, którego teraz upolować nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda tylko, że mają tyle PEG-ów. Dla dziecka bym chyba nie kupiła, ale dla siebie, czemu nie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to 5x PEG również mnie martwi :/
      Moja córka ma 3 lata, więc używamy, ale nie wiem czy maluszkowi bym kupiła

      Usuń
    2. Mały Mysz nie jest uczulony na żaden składnik kosmetyków i jest już uczniem, więc ja chętnie wypróbuję dla nas obojga.

      Usuń
  11. ja teraz używam żelu pat&rub dla dzieciaków i jest dajny

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja narazie nie kupuję kosmetyków dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety jestem zmuszona sięgać po kosmetyki z niższej półki cenowej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie używam kosmetyków dla dzieci ;D Zostawiam je dzieciom :D Ale fajnie brzmi !

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię pharmaceris, ale rzadko sięgam po produkty dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.