Biolaven organic winogronowy płyn do higieny intymnej


Zmiany pogodowe ( raz słońce, raz deszcz i burza) ostatnio mi coś nie służą, czuję się zmęczona i ospała. Córka też nie ułatwia sprawy, bo zrobiła się uparta, jak osioł. Dziś czas najwyższy ogłosić wyniki mojego rozdania, a przy okazji napiszę słów kilka o kosmetyku do higieny intymnej Biolaven organic marki Sylveco.


Odświeżająco-ochronny żel do codziennej pielęgnacji, pozwala utrzymać fizjologiczną równowagę skóry i błon śluzowych miejsc intymnych. Łagodne detergenty i niskie pH (4.0) pozwalają utrzymać naturalną mikroflorę bakteryjną i zmniejszyć ryzyko infekcji. Olejek eteryczny z lawendy, symbol Prowansji, znany jest ze swoich antyseptycznych właściwości. Regularne stosowanie żelu zapewnia uczucie czystości, świeżości i komfortu. 



Moja opinia:
● Wygodne i praktyczne opakowanie z pompką. Pompka dozuje odpowiednią ilość preparatu, nie zacina się. Dość szeroka i niska buteleczka stoi stabilnie i nie przewraca się. Szata graficzna biała, minimalistyczna z namalowanym krzaczkiem lawendy 
● Plastikowa buteleczka skrywa w sobie przeźroczysty żel o średnio gęstej 
konsystencji. Bardzo dobrze się pieni, łagodzi podrażniania i zapewnia czystość świeżość przez cały dzień. ● Spodziewałam się zapachu lawendy, a tutaj zaskoczenie, bo żel pachnie winogronami i nie wyczuwam żadnych aromatów roślinki z etykiety. Zapach cudowny.
● 0% SLS/SLES, szkodliwych konserwantów, barwników.
● Polski kosmetyk naturalny, hypoalergiczny, nie testowany na zwierzętach.

● Cena 300ml 17 zł tutaj 


37 komentarzy:

  1. Też czuje się ospała ostatnio. Coraz bardziej ciekawią mnie te kosmetyki. Gratuluje zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię go na pewno. Gratulacje dla wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się zapachy kosmetyków z Biolaven

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba jest, właśnie go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajjaja. Malo brakowało. Niemniej jednak gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też... :)
      Zwyciężczyni ser-decznie gratuluję.

      Usuń
  6. Produkt zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polski kosmetyk naturalny - warto spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po tę serię z Sylveco sięgnę już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na taką pojemność i dobry skład to całkiem się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :). Mnie bardzo kuszą te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam żel do twarzy :)
    Te kosmetyki pachną dla mnie jak napój winogronowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe! Kiedyś sie może skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ta pogoda ostatnio też nie służy niestety. Gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo ma plusów :). Z tej firmy mam tylko żel do mycia twarzy. Muszę bliżej zapoznać się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt, chyba warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromne gratulacje!

    Co do produktu to z pewnością kupię coś tej marki - sylveco i biolawen są w centrum mojego pożądania :) mają fajne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :)
    Nie znam tego żelu, ale cała seria jest mega ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków z tej serii Sylveco, ale jestem ich niemniej ciekawa niż klasycznej serii :) Na pewno kiedyś trafią do mojej kosmetyczki.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach żelu do mycia twarzy bardzo mi się podoba, ten zapewne by m się też spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  20. Żel zapowiada się ciekawie- Gratuluję Basia .

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej serii ale kupię na pewno.
    Gratulacje dla zwyciężczyni (ale byłam blisko) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chcę wypróbować kosmetyki biolaven. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzy mi się coś z Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Skusił mnie ;)
    Oczywiście również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu wypróbować inny płyn niż z avonu :)

    Gratuluję Zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :) A z Biolaven mam żel do mycia twarzy i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Płyn może spróbuję :)

    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  28. racja, pogoda nie rozpieszcza. Chętnie nie wychodziłabym z łóżka...

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję zwyciężyni rozdania :*
    Produkt zapowiada się bardzo ciekawie :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię Sylveco, więc chcę też wypróbować Biolaven, na razie będę sprawdzać kremy do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tyle dobrego się słyszy o Biolaven, jednak sama jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.