Astor QUICK & SHINE - 302 i 306 - Jak pięknie być kobietą :D

Zgłosiłam się do testowania lakierów Quick&Shine na portalu ofeminin - udało się. Dawno nic nie miałam z kosmetyków marki Astor, więc tym bardziej się cieszę. Niestety zasugerowałam się fotkami kolorów umieszczonych na stronie i mocno się zdziwiłam po otrzymaniu przesyłki. 302 miał być według wzornika kolorem bordowym, a przyszła dojrzała wiśnia. Drugim kolorem, jaki wybrałam był jeśli dobrze pamiętam róż, a otrzymałam całkiem, co innego. Dlaczego tak narzekam, bo jakość lakierów okazały się rewelacyjna, a kolory, które do mnie dotarły nie do końca trafiły w moje gusta.

Glass of Wine 302
Lakier do paznokci Quick & Shine inspiruje kobiety do wyrażania siebie. 30 żywych, nowoczesnych odcieni, zaprojektowanych przez Nelly Rodi.
- równomierna aplikacja bez smug
- pędzelek zapewnia nieskazitelną, gładką aplikację i wykończenie
- wysycha szybko - w 45 sekund
- błyszczący kolor i wykończenie
- żywe odcienie
Red Letter Day 306
w słońcu
Malując paznokcie lakierami Qick&Shine mam wrażenie, jakbym używała udoskonalonej wersji lakierów GR. Szeroki, precyzyjny pędzelek ułatwia równą i precyzyjną aplikację. Konsystencja wręcz idealna, nie tworzy smug i innych niespodzianek. W obu przypadkach top coat okazał się zbędny, bo lakier wysycha bardzo szybko i ten cudny połysk. Czytając opis producenta po raz pierwszy widzę prawdę, a nie sztuczne naciąganie faktów. Wyobraźcie sobie, że paznokcie malowałam na kolanie przy biegającym w około mnie dziecku. Utrzymywanie się kwestią indywidualną, (zależy co w danym momencie wykonujemy), ale u mnie wytrzymał do 2 dni w nienaruszonym stanie. Cena około 13zł

Glass of Wine 302 - kolor jednolity, mocno nasycony, nie posiadający drobinek. Przypomina dojrzałą, soczysta wiśnię, którą umyjemy i wypolerujemy chusteczką.
Red Letter Day 306 - mocno perłowa czerwień z poświatą żółtego. Kolor niespotykany i kompletnie nie w moim guście.

Szybkie malowanie i rewelacyjna jakość, to jest to, co bardzo lubię

32 komentarze:

  1. Ten pierwszy kolor bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to nigdy nie miałam nic z Astor :-/ A ta czerwień jest kusząca :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. winko przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka lakierów z tej serii i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiśnia bardzo w moim stylu, muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki, ale dla mnie troszkę za ciemne :]

    OdpowiedzUsuń
  7. U kogoś lubię takie kolorki. U siebie już nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory bardzo ładnie się prezentują. Ja jednak wolę róże :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Glass of Wine podoba mi się zdecydowanie bardziej ;) Szkoda, że kolory nie spełniły Twoich oczekiwań ;p Na róż to żaden lakier mi tu nie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy kolor najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie kolory ładne, w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie bardzo łatwo się nimi operuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba są fajne i podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba kolorki nie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy jest przepiękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę oba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory ładne, jednak ta czerwień byłaby chyba lepsza bez tej świecącej poświaty :))

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. drugi kolor ładniejszy, tamten troszkę za ciemny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba są ładne, ale ten jaśniejszy bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kolor wina jest przepiękny! <3 GR to moje ukochane lakiery, więc jeśli to jest ich udoskonalona wersja - piszę się na to! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten 306 mi się podoba. Ma bardzo fajny kolor!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Glass of Wine jest przepiękny i bardzo, ale to bardzo w moim guście :) Ten drugi niestety kiepski, miałam kiedyś coś podobnego z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, teraz na astora w hebe jest -25% więc już wiem co kupię jak tylko tam zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Często uzywam lakierów astora quick&shine i jedną mam uwagę - żeby uzyskać taki kolor, jak widać w buteleczce trzeba po prostu położyć dwie warstwy lakieru na paznokciu, mimo zaleceń producenta, że jedna wystarcza. Mam lakier 302 i uwielbiam go, bo jedna warstwa daje faktycznie głęboką wiśnię, a dwie kolor bordo, w ten sposób mam dwa lakiery za cenę jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam dwa kolory ciemnofioletowy (356) oraz szary z odcieniem fioletu (360).
    Lakiery faktycznie szybko wysychają, ale potrzeba dwóch warstw by dobrze prezentowały się na paznokciach, a najlepiej trzech. Wtedy można uzyskać pożądany efekt. Przy takim stosowaniu niestety spada wydajność produktu.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.