Nacomi olejek z czarnuszki + maski peel - off = promienna cera. Mój hit :)


Do niedawna marka Nacomi była dla mnie zupełnie obca. Moja przygoda zaczęła się od olejku z czarnuszki, który pomógł mi w walce z trądzikiem na linii żuchwy. Teraz dodaję go do prawie wszystkich maseczek w proszku, które wykonuję. Nakładam również bezpośrednio na twarz oraz na włosy. W nowym roku kosmetyki Nacomi będą bardzo często gościć w moich recenzjach, ponieważ widzę efekty. Dzisiaj zapraszam Was na recenzję maseczek, które idealnie sprawdzą się nałożone przed Sylwestrem i przed każdym wielkim wyjściem.


Maska Algowa Przeciwtrądzikowa-olejek z drzewa herbacianego - posiada silne działanie rewitalizujące oraz odmładzające. Idealnie oczyszczają cerę. Doskonałe w pielęgnacji skóry starzejącej się, zwiotczałe. Głęboko stymulują oraz nawilżają komórki skóry.
Maska polecana jest do skóry tłustej i trądzikowej. Koktajl z czterech składników oczyszczających, przeciw łojotokowych i regulujących (olejek eteryczny z drzewa herbacianego, błoto morskie,  mentol i liście wierzby) powoduje, że działa ona natychmiastowo na niedoskonałości skóry.
 INCI: Diatomaceous Earth, Algin, Clacium Sulfate Hydrate, Tetrasodium Pyrophosphate, Salix Alba (Willow) Leaf Extract, Maris Limus Extract (Sea Silt Extract), Melaleuca Alternifolia  (Tea Tree) Leaf Oil, Ultramarines, Silica, Menthol, Limonene.

Maska Algowa Rozjaśniająca - borówka - posiada silne działanie rewitalizujące, odmładzające. Idealnie oczyszczają cerę. Doskonałe w pielęgnacji skóry starzejącej się, zzwiotczałej. Głęboko stymulują oraz nawilżają komórki skóry. Przeciwstarzeniowa.
 Borówka bogata jest w antyocyjany, które wzmacniają 
strukturę kapilarną naczyń krwionośnych. Dzięki zawartości  borówki i witaminy C, maska  jest szczególnie polecana dla skóry wrażliwej. Pomaga odzyskać właściwy poziom nawilżenia skóry i chroni ją przed zaczerwienieniami i podrażnieniami.
INCI: Diatomaceous Earth, Algin, Clacium Sulfate Hydrate,  Tetrasodium Pyrophosphate, Sodium Ascorbate,  Maltodextrin, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Parfum,  Ultramarines, CI 12085, Silica.


Zastosowanie: Wlać 60 g wody o temp. 20 C do 20g proszku,  mieszać do uzyskania jednolitej masy. Natychmiast nałożyć maskę na skórę. Maska zastyga po kilku minutach. Po 15 min.delikatnie zdjąć maskę zaczynając od szyi. Zabiegi: ok. 2 zabiegów na twarz i szyję


OLEJ Z CZARNUSZKI 30,50 i 100ml - olej jest najlepszym przeciwutleniaczem, który stabilizuje i chroni nienasycone kwasy tłuszczowe i fosfolipidy wchodzące w skład błon komórkowych przed uszkodzeniem ze strony wolnych rodników. Skóra po systematycznym stosowaniu oleju z czarnuszki odzyskuje elastyczność, następuje szybka regeneracja naskórka. Zapobiega wypadaniu i regeneruje 
końcówki włosów. Działa antybakteryjnie i zwalcza trądzik. 

Olej polecany jest osobom mającym egzemy, zmiany trądzikowe, opalającym się w solarium.



Moja opinia: 
Recenzja będzie jedna ponieważ do każdej maseczki dolewam olejek z czarnuszki, który wzmacnia działanie.

 Do niedawna stosowałam zwykłe, gotowe maseczki po których tak naprawdę nie widziałam żadnych efektów. Wszystko zmieniło się, gdy otrzymałam saszetki masek do rozrobienia. Zakochałam się w tej prostej, wygodnej i mega przyjemnej formie. Wsypuję proszek, rozrabiam na oko z wodą lub robię na bazie wody różanej, dolewam olejku mieszam i nakładam pędzlem na twarz, a także na szyję. Całość trzymam 30 minut, ponieważ czuję przyjemne chłodzenie. Moja skóra twarzy odpoczywa, a efekty promiennej cery widać już po ściągnięciu. Warto przed nałożeniem takiej maski wykonać peeling na bazie korundu np wygładzający marki Sylveco. Stosowanie masek w połączeniu z olejkiem i wykonaniem peelingu przed sprawia, że maska uspokaja wszystkie podrażnienia i wypryski skórne. Stają się one mniej widoczne i szybciej się goją. Olej z czarnuszki sprawdza się również na podrażnioną skórę głowy, bezpośrednio na twarz oraz można dodać kilka kropelek do kremu. Minusem olejku jest opakowanie i brak ogranicznika pod nakrętką, dlatego ostatnio wylał mi się :( 

Jeśli nie stosowaliście maseczek typu peel-off polecam serdecznie. Przy regularnym stosowaniu wszystkie moje zaczerwienia, naczynka, niedoskonałości stały się bladsze mniej widoczne i z powodzeniem mogę chodzić bez makijażu. Jeśli skończę olejek z czarnuszki spróbuję również innych.
Maska Algowa Przeciwtrądzikowa-olejek z drzewa herbacianego Cena 22zł Tutaj
Maska Algowa Rozjaśniająca - borówka Cena  22zł Tutaj
Olejek z czarnuszki  30ml 17zł tutaj 50ml 29zł tutaj100ml 55zł tutaj 


Więcej o czarnuszce  można przeczytać poniżej:

32 komentarze:

  1. bardzo mnie zainteresował ten olej z czarnuszki , do dziś nie wiedziałam ,że można go na tyle sposobów wykorzystać ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie stosowałam produktów tego producenta ;) ale z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zainteresowała maseczka przeciwtrądzikowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy ich nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej maseczce :P i ogólnie o firmie :) wydaje się być ciekawa :)
    _________________________
    http://magiclovv.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Maski bardzo mnie zainteresowały .

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za opinię, była mi bardzo pomocna, nie stosowałam wcześniej kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich maseczek, które potem trzeba ściągać z twarzy jak jakąś maskę, bo nigdy nie udaje mi się tego zrobić do końca i zawsze zostaje trochę na twarzy i muszę to zmywać, i to się rozmazuje, i wkurza mnie to.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki Peel-Off to coś dla mnie,bo nie lubię zmywać ich wodą - wolałabym ściągać całość tak jak opisałaś,więc być może rozejrzę się za nimi w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotkałam się z tą firmą i tymi maskami oraz olejkiem, muszę kiedyś je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maska Algowa Przeciwtrądzikowa-olejek z drzewa herbacianego przydałaby się nam, nie jest droga, może kupimy,

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesuje mnie ten olejek z czarnuszki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam maski peel-off :D Ściąganie ich tak mnie cieszy... xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę zakupić jakąś maskę algową bo u mnie ostatnio tylko glinki królowały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie stosowałam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam, ale bardzo mi się podobają te maseczki i są w dobrej cenie. ja polecam na wszelkie problemy z wypryskami olej tamanu. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Maseczkę chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeciwtrądzikowa na pewno by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tych masek, wyglądaja na ciekawe, od czasu do czasu też lubie takie sproszkowane maseczki ale stosuje je bardzo rzadko

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię maski typu peel-off, ale od czasu gdy korzystałam z takiej gotowej Avon (bodajże linia solution) - żadna nie spełniła moich oczekiwań, słabo się złuszczają i słabo oczyszczają, musiałabym wypróbować te z recenzji żeby stwierdzić czy są ok :)
    Marzy mi się taka maska, ale dobrze oczyszczająca (z enzymami i kwasami) i żeby fajnie się ją dawało zdjąć, a nie piprać się z nieskończoną ilością drobnych płatków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj praktycznie wszystko schodzi jednym płatem i nie ma piprania się :D
      Trzeba nałożyć grubą warstwę.

      Usuń
  21. Pierwszy raz o niej słyszę, ale chętnie wypróbuję ;) Trafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale muszę przyznać, że bardzo mi się tutaj podoba i mam zamiar zaglądać częściej ;) ps. zapraszam na swojego nowopowstałego bloga: http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ich krem pod oczy i krem na dzień bardzo je lubię. Maseczki mnie kuszą, ale widzę, że ten olejek to coś dla mnie :) Skuszę się przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne ma produkty ta firma, nie wiedziałam że poszerzyła asortyment o te maseczki, zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne produkty, ale chyba nie do mojej mieszanej cery. Aczkolwiek o firmie pierwsze slysze

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie miałam nic z Nacomi - oprócz maseczki w saszetce - ale chyba muszę to zmienić i poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny sposób na maseczki,w sam raz dla mnie. Na pewno spróbuję. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  27. Olej z czarnuszki widnieje na mojej wishliście (;.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja właśnie zaczynam przygodę z tą firmą :-) PS. Obserwuję, żeby byc na bieżąco :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.