Entre Belle Mascara Lash x-press & hyaluronic - rewelacyjny tusz


Ostatnio na moim blogu mało kolorowych kosmetyków, ale makijaż ograniczyłam do minimum. Zastanawiam się nad całkowitym zrezygnowanie z używania podkładów na rzecz minerałów. Poznałam Panią, która miała łojotokową skórę twarzy i po 4 latach używania pudru mineralnego ma tak piękną cerę, że zapragnęłam poważnych zmian. Moje zmiany koniecznie muszę najpierw zacząć od wewnątrz, żeby efekty były widoczne na zewnątrz.

Musze koniecznie zakupić zalotkę, ponieważ efekt na zdjęciu nie odzwierciedla tego co widać na żywo.

Mascara Lash x-press & hyaluronic 


Wydobywa piękne, długie, gęste i podkręcone rzęsy, nadając im niesamowitą objętość. Zakrzywiona szczoteczka Maxi-curl zapewnia fascynujące podkręcenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs. Kilka warstw pozwala uzyskać efekt porównywalny do przedłużenia rzęs. Kwas hialuronowy przywraca wilgoć, pozostawiając rzęsy miękkie i elastyczne. Kombinacja wosków naturalnych i syntetycznych, umożliwia natychmiastowe pokrycie każdej rzęsy, a pigmenty głębokiej czerni nadają głębokie spojrzenie.



Mascara była w jednym z pudełek Shiny Box. Oddałam czerwoną szminkę Isa Dora, a zostawiłam sobie tusz. Na początku nie byłam do niej przekonana i widok zakręconej delikatnie szczoteczki nie do końca mnie zachęcił. Przeczytałam jednak na którymś z blogów pozytywną recenzje i zobaczyłam ciekawe efekty. Postanowiłam spróbować i przepadłam.

Moja opinia:
● Eleganckie, klasyczne czarne opakowanie ze złotymi napisami. Intensywny kolor czarny.
● Szczoteczka silikonowa, lekko wygięta, gęste ząbki.
● Mam długie rzęsy, ale proste i żadna maskara nie da rady ich podkręcić. Musiałabym użyć zalotki i chyba zakupię :), dlatego podkręcenia nie oczekiwałam.
● Dzięki gęsto rozstawionym ząbkom mascara dociera nawet do tych najmniejszych włosków i bardzo dobrze rozczesuje rzęsy. Możemy stopniować kolor rzęs i według mnie można tym tuszem uzyskać efekt sztucznych rzęs. 
● Nie skleja nawet jeśli nałożymy kilka warstw, nie kruszy się, szybko wysycha, nie osypuje nawet po całym dniu nie ma efektu pandy, nie odbija się na powiece, fajnie pogrubia.
● Szczoteczka nie sprawia problemów podczas malowania. Bardzo szybko i sprawnie opanowałam jej używanie.
● Wytuszowanie zajmuje mi dosłownie chwilę, a efekt zadowala mnie w 100%. Zdjęcia nie odzwierciedlają efektu jaki daje tusz na żywo. Używam tej mascary już jakiś czas i cały czas mam ochotę malować nią rzęsy.
● Minusem na pewno jest cena, bo mascara kosztuje około 100 zł 

31 komentarzy:

  1. Wow, ale cena:) ale efekt bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczoteczka mi się podoba. Również mam długie i proste rzęsy. Bez zalotki ani rusz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się zaznajomić z tematem zalotki, bo niby fajny efekt, ale bez wow

      Usuń
  3. Widzę, że nieźle rozdziela rzęsy, ale sama wolę efekt bardziej wow ;)
    Sama też chętnie przeszłabym na minerały, ale za każdym razem brakuje mi płynnych podkładów i wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt! Podoba mi się szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ju czytałam o niej dobrą opinie i widzę że maskara jest naprawdę wart wypróbowania. Szkoda ze cena tak wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam tą opinię za niepełną, bo brakuje opisu, jak się ją nosi co się dzieje po paru godzinach. Efekt po pomalowaniu to tylko chwila. Później tusz się wspaniale rozmazuje na dolnej powiece i jeszcze lepiej kruszy. Mam ten sam tusz, zdobyty w ten sam sposób i uważam go za największy bubel tego pudełka :/ Zapraszam do mnie, a zobaczysz jak to wygląda w praniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie rozumiem tego co piszesz. Mascara pojawiła się w pudełku wrześniowym, a ja otrzymałam ją w październiku. Testuję ją już jakiś czas i to co napisałam nie jest pierwszym wrażeniem.
      Napisałam, że nie osypuje się i ja nie widzę u niej żadnych wad po całym dniu noszenia. Jedyne do czego można się przyczepić, to cena, ale za tak dobrą jakość myślę, że warto.
      Każdy ma inne rzęsy i każdemu co innego pasuje. Ja na początku nie byłam przekonana co do szczoteczki, ale po przeczytaniu pozytywnej recenzji na blogu wypróbowałam i jest to w tej chwili mój ulubiony tusz. :)

      Usuń
    2. Byłam widziałam Twoją recenzję i u mnie nic takiego się nie dzieje. Jedynym wytłumaczeniem jest wadliwy egzemplarz.

      Usuń
    3. Witam Panią
      Jesteśmy zdziwieni że otrzymana przez Panią Mascara w ten sposób się zachowuje.
      Jest to jeden z najpopularniejszych produktów make up Etre Belle uwielbiany przez nasze Klientki

      Chcielibyśmy przesłać do Pani nowy egzemplarz Mascary, tak by ponownie mogła go Pani przetestować.
      Bardzo prosimy o kontakt w tej sprawie na maila sprzedaz@etrebelle.pl

      O ile to możliwe - będziemy wdzięczni za przesłanie do nas wadliwego produktu w celu zbadania sprawy

      Z pozdrowieniami

      Etre Belle Cosmetics Polska

      Usuń
  7. O mamo... Jaka cena. Ale efekty fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich szczoteczek. Wolę klasyczne. Ale efekt na Twoich rzęsach jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam az ktoś pokaże jaki daje efekt i jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt zadowalający ale nigdy nie dała bym 100 zł za mascare.

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeju nie kupiłabym chociaż daje ciekawe efekty jes za droga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim resztkom rzęs nie pomoże nic oprócz odżywki :/ Tusz może być hiper wspaniały ale jak się rzęs nie ma to co tu podkreślić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy efekt , ale nie za taka cene :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny efekt bez sporego zużycia tuszu - na pewno warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale drozyzna:p ale fajnie ze efekt taki jaj pisza:) a co do zalotki ja uzywam od zawsze, dla mnie niezbedna;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten tusz w zapasach i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń



  17. Fajna szczoteczka :)) Efekt na rzęsach nawet mi się podoba :)




    OdpowiedzUsuń
  18. Ale swietny:) jestem zachwycona efektem na rzensach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie rozdziela rzęsy :) Ale cena wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  20. efek super:) ale jak bym widziała szczoteczkę to też by mnie nie przekonała:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena wysoka...ale efekt całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ten tusz, tylko strasznie drogi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam
    Dziękuję bardzo za ciekawe i szczere wypowiedzi a jeszcze bardziej za wspaniały opis naszej hitowej mascary .Pragnę nadmienić że w tej chwili mamy promocję i kosztuje ona 99 zł ale w zestawie wraz z wspaniałej jakości piórem kulkowym opakowanym w piękne prezentowe etui .Mam nadzieje że taki zestaw spełni oczekiwania cenowe większości Pań.
    Odpowiadając na jeden wpis o jakości- nasza firma zawsze rozpatruje tego typu sprawy na korzyść klientek mając na uwadze ich zadowolenie ,wystarczy nas poinformować a my rozpatrzymy jakąkolwiek reklamacje. Mamy ich tak mało że nie stanowią nawet promila wszystkich transakcji .
    Pozdrawiam
    Robert Wójcik
    Dyrektor Generalny
    Etre Belle Polska
    P.S.
    Tutaj wklejam link do promocyjnego zestawu
    http://sklep.etrebelle.pl/zestaw-w-eleganckim-etui-mascara-eleganckie-pioro-kulkowe-p-578.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.