Ogłaszam konkurs KTO PIERWSZY TEN LEPSZY :D



Mój licznik zbliża się do magicznej liczby wysiedleń 300,000
w związku z tym ogłaszam konkurs na refleks :D 
Pierwsza osoba, która przyśle na mojego meila gosia22w@interia.pl skan na którym będzie widniała cyfra wyświetleń 300,000 i kawałek strony głównej mojego bloga (żeby nie było ) otrzyma mgiełkę Bath &Body Works country chic 88ml

W tytule meila należy wpisać : kto pierwszy ten lepszy. 
Życzę powodzenia i szybkiego refleksu :)



Gdyby ktoś nie wiedział o co chodzi, to na tym liczniku z prawej strony bloga ma uchwycić liczbę 300,000 i zrobić jej skan :D 

25 komentarzy:

  1. powodzenia! :) Mi się przyda :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opcja! :) Znając moje szczęście i tak mi się nie uda. ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi mgiełka zdecydowanie :) Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O cholera, trzeba mieć faktycznie refleks :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. nie spóźniłaś się: Jeszcze jest trochę czasu :D

      Usuń
  6. Jutro idę do pracy i pewnie przegapię ten moment :D
    Ale pomysł bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trza pilnowac ;) Fajny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. będę pilnować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.