SYLVECO - żel do higieny intymnej oraz żele do mycia ciała

Dziś w roli głównej kilka produktów Sylveco do mycia. Jako, że na blogu nie piszę o żelach pod prysznic i płynach do kąpieli, dzisiaj tylko wspomnę przy okazji recenzji żelu do higieny o dwóch ciekawych produktach do mycia ciała. 



Hypoalergiczny, łagodny żel do codziennej pielęgnacji, pozwala utrzymać fizjologiczną równowagę skóry i błon śluzowych miejsc intymnych. Zawiera bardzo delikatne, ale jednocześnie skuteczne składniki myjące. Gliceryna i panthenol zapobiegają wysuszeniu, koją i łagodzą. Ekstrakty z kory dębu i babki lancetowatej działają przeciwzapalnie, ściągająco i antyseptycznie. Kwas mlekowy zapewnia odpowiednio niskie pH (3.9), przywraca naturalną mikroflorę bakteryjną, zmniejszając ryzyko infekcji i chroniąc przed podrażnieniami. Żel stosowany regularnie zapewnia uczucie czystości, świeżości i komfortu.



Moja opinia:
● Opakowanie plastikowe z pompka. Dla mnie pompka to podstawa i higieniczny sposób użytkowania. Pompka nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość żelu. 
● Posiada zapach szałwii muszkatołowej. Nie wiem jak pachnie szałwia, ale zapach jest dość dziwny i skłoniłabym się ku stwierdzeniu, że pachnie mało zachęcająco. Na szczęście zapach jest słabo wyczuwalny. 
● Dobrze się pieni, nie podrażnia, nie uczula,nie powoduje swędzenia, odświeża, daje poczucie komfortu i czystości, jest niezwykle delikatny nawet dla wrażliwców.
● Wydajny, wystarczy niewielka ilość.
● Cena około 16zł za 150ml  tutaj 



W swojej ofercie firma Sylveco posiada również żele do mycia ciała. Oba fajnie się pienią i są mega wydajne. Mają wysokie, wąskie przeźroczyste opakowanie zamykane na klik. Nie podrażniają, nie uczulają, nie wysuszają i mają bardzo przyjemne zapachy. Delikatny żel do ciała pachnie mięta, której zapach unosi się w łazience, a kremowy żel jak dla mnie pachnie ziołowo. Cena żelu około 20 zł tutaj i tutaj


Polecam serdecznie.
Zapraszam do obejrzenia asortymentu sklepu
Właśnie pojawiało się sporo nowości i wiele ciekawych promocji 


27 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tych żeli. Najpierw muszę wykończyć zapasy. Później zastanowię się nad nowościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żele do ciała bym się nie skusiła ze względu na cenę. Nie widzę sensu płacenia takiej kasy za coś co nie przyniesie żadnego pozytywnego efektu. Wiesz, że czekałam na recenzję tego żelu do higieny. Ja się przekonałam, że dla mnie w tym miejscu zapach jest bardzo ważny, gdyż decyduje o tym, czy będę czuć się świeżo czy nie. Musiałabym powąchać i zastanowić się, czy zdecyduję się na jego kupno. Jak narazie mam Ziaję 500 ml za 8 zł i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapominaj, że w dużym stopniu kosmetyki naturalne skierowane są do osób mających problemy skórne. Też jestem przyzwyczajona do produktów zapachowych i ciężko mi się przestawić na takie ziołowe zapachy, ale gdybym miała problem intymny zdecydowanie wolałabym używać coś co nieciekawie pachnie niż wyperfumowane. Często właśnie substancje barwiące, zapachowe są powodem rożnych problemów, uczuleń. Jak to się mówi coś za coś.

      Usuń
  3. Takie specyfiki nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele do mycia ciała z przyjemnością bym kiedyś wypróbowała ;) Nie miałam nigdy nic z Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam.. Zachęca opakowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nigdy nic z sylveco :( kuszą mnie ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam krem pod oczy tej marki oraz rumiankowy krem do rąk.jestem bardzo z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie ciekawi, pewnie ja bym się z nim polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam krem do twarzy tej marki i jestem zadowolona. Co do żeli pod prysznic, to w tej kwestii dużych wymagań nie mam i wystarczy mi tania jak barszcz Isana. W higienie intymnej rzadko coś zmieniam, ale widziałam ten żel ostatnio w aptece, więc w razie potrzeby jest źródło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylveco wciaz mnie kusi ;) Lece obejrzec co nowego w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe u mnie tez teraz post o zelu do higieny intymnej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam tych żeli,ale wyglądają kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji używać jeszcze żadnego kosmetyku od Sylveco, ale zamierzam to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kremowy żel do ciała i mi pachniał cukierkami nimm2 :) Ale mam ochotę na ten miętowy jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja lubie swoja ziajke jeszcze mnie nigdy nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żele do ciała mnie ciekawią, płyn do higieny intymnej trochę mniej - może dlatego że mam ich zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sięgam po ziajkę. Tego akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy ale muszę to w końcu zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie używałam. a miałyście kiedyś może żele do higienty intymnej flosleka?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.