MORGAN TAYLOR - lakier Funny business - coś nowego




Ostatnio moje pazurki są w bardzo dobrej kondycji i jak na złość nie mam czasu na ich pomalowanie. Korzystając z wolnej chwili chciałam Wam pokazać śliczny kolorek. 
 Tak dużego lakieru w swojej kolekcji jeszcze nie miałam. Lakier ma pojemność 15 mln i mam wrażenie, że wcale go nie ubywa. Mowa dziś będzie o MORGAN TAYLOR, który można zakupić w hurtowni http://beautyflo.pl/





Lakiery Morgan Taylor, to lakiery twórców marki Gelish. Kremowa konsystencja lakierów nasyconych bogatym pigmentem zapewnia doskonałe krycie. Butelka zawierająca podwójne, eleganckie dno, wykonana jest z włoskiego szkła. Dzięki jej ergonomicznemu kształtowi wygodnie trzyma się ją w dłoni. Pędzelek zawiera drobne włosie, co umożliwia precyzyjną aplikację bez smug. Lekka nakrętka o ergonomicznym kształcie dobrze leży w dłoni, dzięki czemu daje styliście większą kontrolę.


Cena 24,90 do kupienia tutaj. Kolorek jest cudny i bardzo mi się podoba. Koniecznie trzeba nałożyć 2 warstwy, zresztą nawet producent o tym mówi. Lakier szybko schnie, dlatego ja pozwoliłam sobie na 3 warstwy. W celu utwardzenia używałam mojej nowej miłości Sache Vite, który jest dużo lepszy niż SH Insta dri. 


                  Znacie lakiery Morgan Taylor? 

40 komentarzy:

  1. Kolor jest cudny! :D Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piekny kolor, jestem zachwycona, nigdy nie słyszałam o tej marce musze sie z nia zapoznac

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tym lakierem... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek genialny. Dokładnie taki jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się!! Przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek cudny. A lakierów jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowo, piękny kolor.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych lakierów ale barwę ma obłędną!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor! Jestem bardzo na tak niebieskawym lakierom, więc moje serce już zdobył ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor. Nie spotkałam się wcześniej z tymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego lakieru, ale kolor ma po prostu boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. boski kolorek,a Ty masz śliczne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niie słyszałam wcześniej o tych lakierach :) ale kolor super

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest przepiękny uwielbiam takie.
    Firmę znam i już mam upatrzone z niej kilka kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolor:) Wcześniej nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych lakierów, ale kolor jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz czytam o tych lakierach. Kolor pięknie prezentuję się na Twoich pazurkach. Dziękuję za odwiedziny u mnie, również zaobserwowałam i będę zaglądać częściej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też się podoba. I fajne zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych lakierów, lecz pięknie prezentuje się...i jaka duża pojemność jego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale genialny kolorek, nie widziałam jeszcze produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale genialny kolorek, nie widziałam jeszcze produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię tego koloru, ale u Ciebie prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny kolorek!
    Zastanawialam sie poczatkiem roku nad zakupem miety z MT ale jakos nie moglam sie zdecydowac.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda pięknie, chociaż z moim szczęściem bałabym się nałożyć trzy warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwszy raz widzę ten lakier :) śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.