Golden Rose COLOR EXPERT - numerek 27 - landrynkowy róż


Od zawsze ścinałam paznokcie nożyczkami, gdy się łamały. Jednak długo po takim ścięciu nie mogłam ich zapuścić. Rozdwajały się, łamały zadzierały. Spróbowałam ostatnio i skróciłam paznokcie pilnikiem papierowym, potem nadałam opływowy kształt polerką i o dziwo nic się z nimi nie dzieje. Cały tydzień nie malowałam ich z powodu braku czasu i mimo wykonywania różnych prac cały czas utrzymuję swoją długość. 


Chciałam Wam dziś pokazać kolorem obok którego ciężko mi przejść obojętnie. Kojarzy mi się z okresem gdy miało się naście lat. Uwielbiałam wtedy malować paznokcie w kolorki mocnego, wyrazistego różu.

Moja opinia:
● Szeroki pędzelek ułatwia szybką i precyzyjna aplikację.
● Ciekawa buteleczka z zakrętką w kolorze lakieru
● Jedna warstwa daje bardzo ładne krycie. U mnie 2 muszę być obowiązkowo.
● Kolorek w buteleczce ma poświatę fioletu, jednak na paznokciach słabo widać.
● Ładnie maluje i szybko wysycha.
● Cena 4,99 Tutaj 
Polecam jakość lakieru jest podoba do serii Rich Color. 


Co myślicie o takim kolorze. Lubicie czasami zaszaleć ? 

27 komentarzy:

  1. Lubię róż. Mi jakoś nie podrasowały lakiery GR.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię róż na paznokciach, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery też lubię, ale ich mam " tylko" 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny odcień różu ;-) Podoba mi się ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam obcinanie paznokci szkodzi. kolor absolutnie fantastyczny i odjechany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rownież lubię róż, ale w tym mi coś nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś bardzo podobny odcień z Essence i miło mi się kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi osę podoba odcień tego lakieru do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kolor, ale mógłby być bez tego odbłysku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm, to chyba nie kolor dla mnie choć ostatnio skusiłam się na różowy lakier :D. Zaszaleć lubię. Szczególnie z zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor zdecydowanie nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię lakiery GR, ale z tej serii mam kolorek jasny i delikatnie robi smugi, trochę muszę się namęczyć zanim pokryję dokładnie paznokcie :) a co do kolorku, za różami akurat nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię lakiery z tej serii, ale ten kolor jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny kolorek, muszę zaopatrzyć się w jakieś kolorki od GR :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorek super!

    zapraszam na pesto po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery Golden Rose to mój numer jeden, ale ta seria jeszcze mnie do siebie nie przekonała. Nie znalazłam w niej żadnego koloru, który by mnie interesował, a przy tym nie miałabym nic podobnego u siebie ;) poczekam aż zmieni mi się gust, albo poszerzy oferta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bardzo lubię róż na paznokciach :-) takich lakierów nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  18. Od czasu do czasu też lubię zaszaleć z takim kolorkiem na moich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze muszę się zaopatrzyć w jakiś nowy Goldenek, bo z tej nowej serii nie mam jeszcze nic.

    kolorek jest ładny i mimo iż Ty nie widzisz poświaty na pazurkach to Twój aparat ją uchwycił i wygląda to bardzo ciekawie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej serii jeszcze nie miałam lakierów, muszę jakiś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio polubiłam takie kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawie jak mój lakierek z Bella :). Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam jeszcze żadnego lakieru z tej serii, ale mnie kusisz nimi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.