Golden Rose rich color - numerek 74


Oczarowana serią lakierów Rich Color Golden Rose nabyłam min. błękitny kolorek. Kolorek ciemna zieleń był idealny pod względem malowania i nie sprawiał żadnych problemów. Tutaj niestety jedna warstwa to za mało, aby idealnie pokryć płytkę paznokcia. Konieczne są dwie warstwy. Nie wiem, dlaczego, ale strasznie nierówno się nim malowało przez to miałam problem z wysychaniem.
 Kolorek podoba mi się niesamowicie w sam raz na lato :)
Jak tak dalej pójdzie nabędę wszystkie kolorki z tej serii. 





Jaki jest Wasz ulubiony kolor z serii Golden Rose  Rich Color ? 

43 komentarze:

  1. To dobrze!! Wykup wszystkie kolorki Gosiu, bo pieknie wygladaja na Twoich paznokciach... i wzorek robi niesamowite wrazenie!! Ja jeszcze nie wiem jaki jest moj ulubiony, bo dopiero jade do Polski, to zobacze....zachecilam mnie do nich....bardzo!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kolor i te kwiatuszki też są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubie takie kolorki :) kwiatki fajowe ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio kupiłam pare lakierów z tej serii. Ładny ten niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne z tymi kwiatuszkami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny kolor! uwielbiam takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek jest obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor faktycznie piękny ;) Ja mam tylko 3 GR, z czego jeden magnetyczny, więc o ulubionych nie będę mówiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, taki wakacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie lakiery z tej serii są fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na to twoich pazurkach wszystkie kolorki są sliczne i AZ mnie kusuby kupić jeden z nich choć :).

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiatuszki piękne, ale sam kolor do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem lubię tą serię Golden Rose, mam z niej z kilka kolorków, ale takiego nie kupię, bo mam bardzo podobny z Miss Sporty i Glazela. Tak to już jest z pastelami, że się trudno nakładają.

    OdpowiedzUsuń
  14. A mój ulubiony z tej serii to czarny, daje radę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor i zdobienie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam podobny kolor lakieru z firmy Sabrina :) Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolorek, a ten wzorek jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny manicure *.* Ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  20. idealny na wakacje :) ostatnio to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. od dawna poluję na taki błękicik ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne :) i ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny kolorek, mam straszną ochotę kupić kilka lakierów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny jest ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie przepadam za niebieskim ale w Twoim wykonaniu z tymi kwiatkami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny odcień :) Uwielbiam lakier z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupuj wszystkie, przynajmniej bede miala okazje je chociaz poogladac ;) Ten prezentuje sie slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ladny kolorek, a z tej serii mam tylko 1 lakier, ale nr nie pamietam ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. co za śliczny kolorek :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładny odcień niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny kolor :) Również bardzo lubię tę serię lakierów, ale fakt, że różnie z nimi bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny kolor ,taki lazur jakby. A te kwiatki jakie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądają u Ciebie:) Kolor idealny na lato,tudzież w zimie pięknie wygląda;) A może po prostu przez cały rok:D Rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ten kolorek ;) i cudowne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny kolor :) Bardzo podobają mi się takie błękity .

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny kolor tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny kolor !! w sumię lubię wszystkie które mam z tej serii- nigdy mnie nie zawiodły jak się spieszę i potrzebuję na szybko pomalować paznokcie (1 warstwa, szybkie schnięcie)- moi ulubiency :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.