Przetestowałam produkty Lambre - recenzja zbiorcza.


 W poszukiwaniu ciekawych produktów trafiłam na stronę firmy Lambre. Obejrzałam ją i postanowiłam napisać do firmy, gdyż zainteresowały mnie śliczne kolory szminek, a i opakowania są bardzo eleganckie. Oczywiście, otrzymałam odpowiedz, ale nie była ona taka jakbym tego chciała. Firma wysyła produkty z góry narzucone i nie ma możliwości  wyboru. Spotkałam się na niektórych blogach, że w zestawie były szminki, chociaż jedna, więc zgodziłam się na testowanie takiego pakietu. Niestety w moim nie znalazł się produkt na który miałam ochotę. W sumie z całego otrzymanego zestawu sprawdziła się tylko woda toaletowa. Bardo ją polubiłam i towarzyszy mi w torebce, bo jest niewielkich rozmiarów.



LAMBRE perfumka numer 7 8ml
Rodzina zapachów: kwiatowo-pudrowe (Floral-powdery)
Nuty głowy: lilia wodna, nefelium, biała brzoskwinia
Nuty serca: frezja, rumianek, fiołek, irys
Baza: sandałowiec, wetyweria, wanilia
Subtelny, przejmujący i kuszący zapach o delikatnym brzmieniu nut pudrowych i piżmowych, z odcieniami kwiatów i owoców w obłoku krystalicznej świeżości. Dla kobiety o subtelnym guście i delikatnej skórze.

Moja opinia:
-buteleczka niewielkich rozmiarów 8ml idealna do torebki. Ostatnio stawiam na minimalizm w świecie zapachów, więc ten rozmiar idealnie trafił w mój gust.
- zapach długo utrzymuje się, dlatego taka buteleczka starczy na bardzo długo. 
-opakowanie proste, eleganckie
-atomizer nie zacina się, nie wylewa się.
-zapach po spryskaniu dość mocno wyczuwalny, ale po chwili otacza nas subtelna, delikatna mgiełka.
-cena 40 zł 
-dostępny w pojemności 8ml 20ml 50ml


PEARL CREAM - krem perłowy 
Zapobiega starzeniu się skóry i pojawieniu się zmarszczek;
Zmniejsza głębokość zmarszczek;Nawilża i odżywia; Wzmacnia funkcje ochronne warstwy lipidowej skóry;Chroni i zapobiega przesuszeniu się skóry;Normalizuje jędrności elastyczność skóry. 

Moja opinia:
-eleganckie wygodne opakowani z pompką. Pompka dozuje bardzo mało produktu więc trzeba trochę po naciskać
- krem nie ma intensywnego zapachu, co osobiście bardzo lubię. Praktycznie zapach jest mało wyczuwalny.
-gdy otrzymałam krem od razu zabrałam się za jego testy, eleganckie opakowanie sprzyja częstemu sięganiu po krem. Stosowałam rano i wieczór. Niestety już po kilku użyciach zaczęła delikatnie swędzieć mnie skóra twarzy. Pomyślałam pewnie to chwilowe, ale gdy problem się nasilił zaprzestałam.
-krem zapowiadał się fajnie, dobrze nawilżał, nie powodował ściągnięcia skóry co często mi się zdarza.
-cena 52zł


Skład kremu do twarzy i maseczki:


 HYDRAFRESH MASK
Intensywnie nawilża i odżywia cerę chroni przed zdziałaniem czynników zewnętrznych zawierający się w recepturze maseczki składnik HYALUROSMOOTH™ wypełnia i efektywnie wygładza drobne zmarszczki skóra nabiera naturalnego aksamitnego odcienia

Moja opinia:
-zapach dziwny taki gabinetowy
-muszę się przyznać maseczkę użyłam tylko raz i więcej razy nie mam ochoty. Na początku zaraz po nałożeniu poczułam chłód, pomyślałam skoro chłodzi to fajnie się będzie jej używać. Po 10 minutach nagle poczułam gorąco, moja skóra płonie, czuje jakbym została muśnięta przez słońce, zmywam szybko twarz czerwona. 
-cena 27zł 


 Waniliowy balsam do ust
Balsam do ust skutecznie chroni, doskonale nawilża i odżywia delikatny naskórek ust. Zapobiega wysuszaniu, łuszczeniu i pękaniu naskórka. Nadaje delikatny połysk, podkreślając subtelne piękno ust. Zachwyca waniliowym zapachem i wygładzającą, długotrwałą pielęgnacją.

Moja opinia:
-wygodne małe opakowanie, które można ze sobą zabrać. Jednak wykonane jest z miękkiego aluminium co nie jest fajnie, gdyż łatwo ulega pognieceniu. 
-zapach bardzo intensywnej wanilii
- taka typowa wazelina dobre się rozprowadza, fajnie nawilża, usta staja się delikatne i gładkie.
-cena 17zł - za taką cenę znam dużo tańsze i też skuteczne produkty.



Podsumowanie:
Jak widać nie jestem zadowolona z otrzymanych produktów. Okazały się nieodpowiednie dla mnie i wywołały więcej szkód jak pożytku. Kiedyś testowałam produkty marki Madame Lambre i pamiętam że moja skóra tak samo się zachowywała i odrzucała produkty.

Jedynym produktem który mogę Wam  czystym sumieniem polecić to perfuma. Sama zastanawiam się na d zakupem innych 8ml zapachów.

26 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawila ta woda. Ja kiedys tez pisalam do tej firmy ale nie wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że się nie sprawdziły..

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już wiele kosmetyków Lambre i Madame Lambre i rozczarował mnie tylko krem do stóp. Pozostałe rzeczy były świetne zarówno dla mnie jak i dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Waniliowy balsam do ust też go testuję, czuję wanilie ale wyczuwam tez taki posmak chemiczny przy nim

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... szkoda, że tak słabo u Ciebie się spisały ale wodę to sama bym przygarnęła bo już bardzo dużo dobrych opinii czytałam na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie jesteś zadowolona z tych produktów :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, bo myślałam że produkty z Lambre są bardzo dobre .

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż każdy ma inne preferencje , jedni chwalą sobie te produkty inni niestety nie ! Ja nie miałam z nimi styczności ; ) Ale mam nadzieję że kiedyś będę miała ! Zobaczymy jak spiszą się u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj myślałam, że jest to jedna z lepszych marek kosmetycznysz..

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawią mnie te kosmetyki, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyków tej marki nie znam. Szkoda, że tak kiepsko się sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam kosmetyków Lambre..

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej spodobał mi się balsam do ust, ale raczej nic mnie nie zachwyciło :(. Szkoda, że tak źle zareagowałaś na krem i maskę.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam nigdy. Nie lubię dostawać z góry narzuconych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że kosmetyki nie sprawdziły się u Ciebie. Ja nigdy nie używałam tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  16. myślę iż te perfumy mi się spodobają ; )
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam od nich kosmetyki, ale inne inne niż Ty i byłam zadowolona. Chyba co blogerka, to inny zestaw dostaje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam perfumy nr 19 i też podobnie jak Ty - bardzo mi się spodobały, otrzymałam pomadkę do ust ale kolor zupełnie mi nie podszedł, mam również krem do rąk (świetny) - wkrótce zrecenzuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. wszyscy bardzo chwalą tę wodę więc może się skuszę chociaż cena dość wysoka jak za 8 ml ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio jak do mnie napisali to sie mega ucieszyłem i akurat dostałam do ust najpiękniejsza konturowke : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja produktami Lambre jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam tych kosmetyków, ale jestem z tego wszystkiego bardzo ciekawa wody jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie kosmetyki L'ambre sprawdzają się i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem bardzo ciekawa jak te kosmetyki spisały by się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.