AVON gel finish lakier do paznokci - royal vendetta - niebiesko mi


 Gdy tylko pojawiły się w katalogu miałam niesamowitą ochotę wypróbować. Avon jakościowo ma bardzo dobre lakiery i cena też nie jest wygórowana. Oczywiście, trafiłam na dziwną konsultantkę, która próbowała mi wmówić, że lakier u niej utrzymał się aż 3 tygodnie. Uwierzyć nie uwierzyłam, ale kolorek spodobał mi się, akurat była promocja 19 zł, a więc wzięłam też fiolet, który pokażę w innym terminie.


 Żelowy lakier do paznokci. 3 w 1 - Efekt żelowego manikiuru z połyskiem prosto z salonu. Jak działa: BAZA – zapewnia paznokciom gładką powierzchnię i zapobiega ich łamaniu. KOLOR – nadaje paznokciom intensywny kolor już po nałożeniu jednej warstwy. UTWARDZACZ – zapewnia trwałość i super mocny połysk. 


 Moja opinia:
-kolorek royal vendetta czyli mój ulubiony niebieski :)
-precyzyjny pędzelek ułatwia szybką i łatwa aplikację, nie robi smug - fajnie się maluje
- efekt jaki uzyskałam na paznokciach to 2 warstwy lakieru
-w miarę szybko schnie, wiec plus mu za to 
-co do trwałości może i trzyma się długo jeśli nic nie robimy, ale u mnie nie ma różnicy - trzymał się 3 dni  
-bogaty wybór kolorystyczny, kolory intensywne takie jak lubię - tafla śliska
-polecam wypróbować 


28 komentarzy:

  1. jakoś nie mam przekonania do lakierów z Avon jednak ten wygląda całkiem nie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier wygląda cudownie. Uwielbiam niebieski kolor na paznokciach :). Zdobienie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek prawdziwie wakacyjny a z w wzorkiem prezentuje się jeszcze lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję ,że coraz bardziej mam ochotę na lakiery z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ulubiony kolorek :)
    szkoda, że mam tak dużo lakierów... póki co chyba sobie odpuszczę jego zakup ale wygląda bombowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają paznokietki.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, świetnie wygląda ten lakier. może skuszę się na kupno tego koloru, bo wygląda niesamowicie, a ja uwielbiam niebieski :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lakiery jakoś mnie nie kuszą, chociaż kolor naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :) Jak dorwę katalog Avonu to sobie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie sięprezentuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny ten niebieski :) taki mocny i wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. udało mi się wygrać trzy lakiery z tej serii i jestem bardzo zadowolona, lubię żelowe wykończenia :)
    a ten kolorek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie zastanawiam się nad kolorkiem i nie wiem na jaki się zdecydować.
    Nie mniej widzę, że mimo 2 warstw przy niebieskim końcóweczki prześwitują, a tego niestety nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękny kolor!! te nowe wydanie z finish gel:D zaaaaczepiste

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny chabrowy kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  16. oszałamiający manicure :D super kolorki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś podobny kolor bodajże z Miss Sporty. Bardzo fajny na lato, ale ja raczej wolę klasykę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piekny niebieski i ladne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo piekny manicure - typowy letni :D - teraz tylko na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta seria jest świetna!
    Mam Royal Vendetta i jest po prostu boski!!! A wisz jak fajnie wygląda w połączeniu z Fabulous ?!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. W moim przypadku przy dłuższych paznokciach musiałyby być 3 warstwy co najmniej bo widzę na fotkach u Ciebie prześwity.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.