Orientana tonik imbir i trawa cytrynowa - moje orzeźwienie w upalne dni :)


 W ostatnim czasie zaprzestałam używania toników, nie wiedziałam żadnych efektów, więc po co wydawać pieniądze. Produkt wygrałam na FB sklepu Grota Bryza <Fan miesiąca>. Jak się sprawdził przeczytajcie - warto.



 Stworzony jedynie z naturalnych składników tonik o wysokiej zawartości ekstraktu z imbiru i trawy cytrynowej doskonale pielęgnuje cerę mieszaną.


Imbir działa oczyszczająco i przeciwzapalnie.

Trawa cytrynowa odświeża i regeneruje.

Naturalny toniki do twarzy bez zawartości alkoholu, z bogata zawartością ekstraktów roślinnych.
- Odnawiają skórę po oczyszczeniu ponieważ myjąc twarz naruszamy warstwę ochronną skóry. 
- Przywracają naturalne pH skóry, dzięki temu skóra jest chroniona przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi
- Łagodzą podrażnienia, nawilżają i działają odżywczo gdyż zawiera ekstrakty roślinne dopasowane do rodzaju cery.
- Chronią skórę w gorące dni, w pomieszczeniach klimatyzowanych, w pomieszczeniach ogrzewanych centralnym ogrzewaniem. Duża dawka substancji nawilżających i odżywczych za jednym naciśnięciem atomizera.



Moja opinia:
-wygodna, poręczna plastikowa buteleczka z atomizerem.
-używałam głównie psikając na wacik i przemywając buzię.
-zapach rewelacyjny zwłaszcza na upalne dni. Wyczuwalna dość mocno cytryna w trakcie aplikacji po ulatnia się. 
-odświeża, tonizuje, a zapach dodaje mi pozytywnej energii.
-tonik świetnie oczyszcza twarz i mam wrażenie czystej skóry
-efektu nawilżenia raczej nie zauważyłam.
- moja skóra dzięki systematycznemu używaniu stała się promienna.
-łagodzi podrażnienia
-po przetestowaniu kilku produktów Orientany stwierdzam zapach imbir i trawa cytrynowa najbardziej mi odpowiada.
-cena 26zł TUTAJ

polecam warto 


18 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :). Nigdy nie miałam tego toniku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach brzmi bardzo zachecajaco, ale cena juz mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tonik jaśmin i zielona herbata i był dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tonik wydaje się być fajny :) Lubię zapach trawy cytrynowej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawi mnie ten tonik i jego zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo fajne ja kupiłam ostatnio pół litrowe opakowanie toniku więc jeszcze zejdzie zanim kupię następny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny ten tonik :) Ja obecnie używam oliwkowego z Lambre ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie miałam styczności z kosmetykami ORIENTANY...

    OdpowiedzUsuń
  9. No ważne cena przystępna jak na ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałby mi się na pogodę jaka jest teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za tonikami osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś zastanawiałam sie nad zakupem tego toniku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zapach trawy cytrynowej, więc podejrzewam, ze tonik przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zapach calej tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mówiłam, że to świetna firma, tylko no niestety nie należy do najtanszych jak np. Sylveco :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.