Chihtsai profesjonalne kosmetyki do włosów. Szampon 5 - płukanka 8 moje odkrycie włosowe.


Chihtsai jest dla mnie nieznaną firmą, zresztą pewnie też nikt z Was o niej nie słyszał. Produkty skierowane są do salonów fryzjerskich i tam też nigdy nie spotkałam ich. Ciężko też znaleźć na internecie jakiejkolwiek opinie, opis. 
Dobrze, że chociaż na opakowaniu jest krótka informacja naklejona po Polsku. Długo zbierałam się do ich przetestowania, ale stwierdziłam skoro są mało znane mogą mnie pozytywnie zaskoczyć. http://www.chihtsai.com.pl/


Chihtsai to marka profesjonalnych kosmetyków do włosów produkowanych na Tajwanie przy udziale laboratoriów z USA. Kosmetyki są produkowane od ponad 30 lat i sprzedawane w ponad 60 krajach na całym świecie.


Na stronie niewiele informacji jest o produktach, więc tylko moja opinia będzie.

No 5 Szampon regenerujący

Moja opinia:
-konsystencja kremowo- perłowa
-zapach cudowny jak markowe perfumy, delikatny, nie nachalny
-pieni się bardzo dobrze, idealny do masażu skóry głowy, ponieważ ma poślizg
-jeśli lubicie salonowe mycie głowy ten szampon dostarczy Wam niesamowitych wrażeń.
-rewelacyjnie oczyszcza. Przesuwając palcami po skórze nie czuję żadnych zrogowaceń i innych niespodzianek 
-moja skóra głowy na wiele szamponów reaguje swędzeniem, tu nic takiego się nie dzieje. 
-skład pewnie nie należny do rewelacyjnych, bo jest sls, ale dla mnie wyznacznikiem dobrego szamponu jest brak podrażnienia skóry głowy i swędzenia oraz dobre oczyszczanie.
- włosy są miękkie miłe w dotyku, fajnie się rozczesują, nie wymagają odżywki, są podatne na modelowanie i układanie 
-cena 45zł złożyć zamówienie można na stronie TUTAJ





No. 8 Płukanka do włosów


Moja opinia:
-konsystencja zielonego puszystego musu 
-nakładając ja pierwszy raz miałam wrażenie używania miętowej pasty do zębów, zapach mentolu jest słabo wyczuwalny.
-produkt idealny na lato zwłaszcza, gdy na dworze gorąco i upał. Zaraz po nałożeniu i spłukaniu nasza skóra głowy jest rewelacyjnie schłodzona, efekt ten utrzymuje się chwilę po wysuszeniu włosów. Suszenie włosów suszarką to sama radość - uwielbiam ten efekt chłodu na skórze głowy
- na stronie producenta nie ma podane jak stosować produkt, więc nakładam go ja zwykłą odżywkę do spłukiwania. 
-włosy są miękkie, puszyste, fajnie się rozczesują, są gładkie, błyszczące i nie elektryzują się.
-pierwszy raz spotkałam się z takim produktem i jestem z niego zadowolona
-cena 60 zł TUTAJ


Produkty pozytywnie mnie zaskoczyły i używanie ich sprawia mi tyle radość. Mogłabym myć głowę codziennie bardzo mnie to relaksuje. Cały czas czuję się jakbym właśnie wróciłam z salonu fryzjerskiego. Szampon jak i płukanka nie obciąża włosów i nie powoduje szybszego przetłuszczania.  
Jesli lubicie eksperymentować  z profesjonalnymi   kosmetykami to polecam wypróbować.

Jutro napiszę o kolejnym produkcie tej firmy, który też jest niesamowity.

14 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów ale opis jest bardzo ciekawy :) szczególnie płukanka mnie zaciekawiła:) cena troszkę wysoka niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie znam tych kosmetyków. Cena obecnie nie na moją kieszeń :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o takiej firmie !! :D Ale mnie zaciekawiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale zaciekawiłaś mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie znam.
    Jaką pojemność mają te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam i nie słyszałam, ale ta cena nie zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów,ale bardzo mnie ciekawią!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam. ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.