ZAKUPY , PRZESYŁKI, mały misz masz z ostatniego czasu

Dawno nie było posta tego typu, postanowiłam pokazać kilka nowości. Najbardziej się cieszę z przesyłek dla dziecka, bo akurat miałam iść na zakupy a tu taka niespodzianka. Córka piszczała przy otwieraniu przesyłki i każdy produkt musiała pomacać :) 


Produkty skarb matki lubię, są delikatne i nie wysuszają skóry mojego dziecka. Dla mnie też jeden produkt się znalazł.


Ta przesyłka niesamowicie mnie zaskoczyła, tle fajnych ubranek dla córci i potrzebnych takich jak lubię. Córkę ubieram wygodnie a nie cudaśnie.


Tutaj moje drobne zakupy poczynione na alegro - okazyjne zakupy. Oraz moja wygrana z początku roku na jednym z blogów, produkty CECE szampon i odżywka.


Oraz drobne produkty oraz kalendarz GLAMOUR z gazety 

Czy mieliście jakiś produkt jeśli tak podzielcie się wrażeniami :)

34 komentarze:

  1. Fajny zestaw Dermedic i śliczne ubranka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne rzeczy dostałaś dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz zrobić swojej Księżniczce sesje w ubrankach i nam pokazać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ubranka dla Malutkiej cudowne! dziecko powinno mieć zwykłe ubranka, żeby móc się wybrudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kosmetyki dla dzieci mnie zaciekawiły.
    Świetne przesyłki

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam żadnego z wyżej wymienionych produktów :)
    tak więc czekam na recenzje.
    Fajne ciuszki dla Niuni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mialam budyń do ciała Skarb Matki ;) Nie mam dzieci, więc sama wypróbowałam i muszę przyznać, że jest cudny ;) Świetnie pachnie, dobrze nawilża i szybciutko się wchłania. Czego chcieć więcej? ;)
    Jeżeli masz ochotę to recenzja jest na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam nic z w,w produktów, ale jestem ich ciekawa a ubranka urocze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile wspaniałości ;)) ja niestety nie miałam niczego z powyższych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej. A ubranka urocze są :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie powiem , że nie fajne skarby :)
    Fajne fajne, lubię taki blady róż u dzieci - ale i nie tylko :)
    Z tego co widzę na chwilę obecną mogę tylko napisać 3 słowa na Eveline Matt - TO JEST SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tych nowości:) Ciekawą mnie głównie kosmetyki z pierwszej części posta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten płyn arbuzowy ze skarbu matki :) wspaniały jest, i ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  14. o kremie i plynie micelarnym przeczytasz u mnie;) to bardzo fajna seria.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ile skarbów :)
    Rzeczy dla dziecka - słodziaki nieprzeciętne :D
    Z tego całego składu widziałam na oczy jedynie kosmetyk z linii HYPOAllergenic - mamy je w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  16. zadnego nie mialam, ale zastanawiam sie nad zakupem podkladu eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile cudów:))
    A ubranka dla córki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mialam zadnego. Mniejsza o produkty, te ubranka mnie rozbroily :) Moja Corka juz nie co starsza, ale przypomnialy mi sie czasy rozu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już po 30dziestce także jak widzę dziecięce produkty odzywa się we mnie instynkt, choć dzieci nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Radość dziecka na pewno była bezcenna:) Śliczne ubranka:)

    Żadnego z kosmetyków, które kupiłam nie testowałam - czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile nowości :)
    Udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne ubranka dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne nowości :)
    teraz tylko testować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. sporo tych nowości,ciekawe produkty-miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  26. zaciekawił mnie ten zestaw z Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodziuchne ubranka. Ten Budyń najbardziej rzucił mi się w oczy :D A co do zakupów na Allegro, widzę, że lubisz wyszukiwać nowości tak jak ja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.