Walentynki - moje miłe niespodziewajki

Walentynki :) dla mnie dzień jak co dzień. Kiedy byłam młodsza rajcowały mnie te różne śliczne bibeloty. Teraz lubię je oglądać, ale nie kolekcjonuje jak kiedyś . Ale nie o tym chciałam. Wczorajszy dzień należy do bardzo udanych, a to za sprawa miłego upominku jaki otrzymałam.  


Dzwoni dzwonek przy bramie, myślę sobie pewnie kurier - wychodzę na podwórko nie ma samochodu. U mnie z drzwi domowych nie widać tego co się dzieje na ulicy, dlatego muszę wychodzić. Hmm dziwne a na bramce wisi siatka z tymi, słodziutkimi bibelotami. Szczęka mi opadła do samej ziemi, dziecko zaczęło piszczeć bo nowe pluszowe stworzonka do kolekcji. W siatce były tez jajka niespodzianki ale córka wszystkie odpakowała. Kurcze jednak niespodziewane prezenty potrafią sprawić niesamowitą radość.

Gdy moja radość była przeogromna, że ktoś pamiętał o mnie tego dnia


Przy okazji pokaże Wam przesyłkę or firmy Uroda Polska która dostałam do testów w ramach kampanii. Dużo blogerek ja otrzymało, wiec pewnie już widziałyście 


i na koniec takie 2 słodziki z miłym futerkiem jajka niespodzianki.


A Wy jak spędziłyście walentynki, pochwalcie się :)




34 komentarze:

  1. Paczuszkę od URODY też dostałam. Poduszeczka jest słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczuszki cudne :D Czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczne niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ostatnio te kredki z Isadora, ale trochę zbyt słodki zapach mnie odstraszył.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, kosmetyki IsaDora. Zawsze kojarzyły mi się z ekskluzywnością. Nie mogę się doczekać recenzji podkładu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa tego podkładu
      boję się że będzie dla mnie za jasny

      Usuń
  6. No i dzień udany ;) W przeciwieństwie do mojego wczorajszego dnia - ale co Ci będę nudzić ;].

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że masz jakiegoś cichego wielbiciela! :) Ciekawa jestem tego podkładu z Isadory!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bym chciała dostawać takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm co to za wielbiciel ^^ miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna poduszka z osiołkiem :)

    Ja byłam na łyżwach w walentynki na Błoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam wraz moim w restauracji na sushi :) Tak po za tym fajne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłam z mężusiem w kinie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie walentynki z koleżankami na piwku, bo niestety miałam zjazd ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale prezenty, ale nie pochwalilas sie od kogo byla siatka ;)! Udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodka poduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne paczuszki teraz czekamy na recenzje produktów:)

    zapraszam do nas na nibelung-style.blogspot.com oraz na fb https://www.facebook.com/pages/Nibelungstyle/334806953280196 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie walentynkowe głupotki

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten tonik z Urody i przecietniak z niego ;<

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też miałam kilka miłych niespodzianek na walentynki :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja miałam przyjemność pójść do teatru na ,,Mayday 2". Świetny, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.