Equilibra olejek nabłyszczający do włosów + maska do włosów


Jest to mój drugi kosmetyk jaki otrzymałam w ramach współpracy z equilibra. Szkoda że produkty nie można sobie wybrać samemu, gdyż olejek nabłyszczający do moich 
przetłuszczających się włosów - nie jest spełnieniem moich marzeń.   


Producent pisze: Unikalna formuła preparatu z naturalnymi olejkami odżywia i chroni włosy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Pojemność 50 ml
Stosowany na suche włosy ożywia je.
     Stosowany po umyciu na wilgotne włosy, chroni je w trakcie stylizacji. Stosowany na świeżo wysuszone włosy dodaje im blasku.

zawiera:
Olejek arganowy: odżywia włosy
Olejek z kiełków pszenicy: zmiękcza włosy
Aloes: nawilża włosy
Olejek z siemienia lnianego: odbudowuje strukturę włosa
PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.


Moja opinia:
-produkt szklanej buteleczce z pompką - moje ulubione opakowania :)
-zapach bardzo przyjemny, delikatny - utrzymuje się na włosach po aplikacji 
- wydajny, wystarczy niewielka ilość -nie należy przesadzać z ilością gdyż to możne obciążyć włosy nie potrzebnie 
-olejek fajnie nabłyszcza włosy i ich nie obciąża, jednak dla mnie jest to zbędny gadżet, bo moje włosy tracą na objętości 
-zdecydowanie lepiej sprawdził się u mnie aplikowany na mokre włosy, niż na suche 
- polecam do grubych gęstych suchych włosów 



Widziałam wiele pozytywnych opinii o tej masce do włosów postanowiłam ja zakupić. Jednak co zachwalane nie znaczy że będzie dobre dla mnie.

 Intensywnie odżywiająca i regenerująca maska do włosów
Maska przeznaczona do suchych i zniszczonych włosów 
wymagających specjalnej pielęgnacji. Jej unikalna formuła pokrywa włókno włosa warstwą ochronną, odżywia, regeneruje i wzmacnia go na całej długości.200 ml.
zawiera:
Ekstrakt z bambusa: naturalne źródło minerałów
Ekstrakt z celulozy: pokrywa włókno włosa warstwą ochronną
Guma Guar: odbudowuje strukturę włosa
Keratyna wełniana: wzmacnia strukturę włosa pokrywając go warstwą ochronną
PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.


Moja opinia:
-wygodne praktyczne plastikowe opakowanie 
-zapach delikatny całkiem przyjemny 
-konsystencja rzadka 
-od maski wymagam nawilżenia, tutaj moje włosy wyglądają jakbym nic na nie nie nałożyła 
-wcale lepiej się nie rozczesują, zresztą miałam odżywkę i dawała taki sam nijaki efekt jak ta maska 
- elektryzuje moje włosy 
-nie obciąża włosów, sprawia że są sypkie 
-produkt wydajny, choć to kwestia też jak kto i ile używa

Nie jestem zadowolona z zakupu tej maski, a olejek nie jest odpowiedni dla moich włosów 

26 komentarzy:

  1. Ooo, a u mnie ta maska spisała się doskonale! :)) No ale nie wszystkim służy to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie dała takiego efektu jakbym chciała

      Usuń
  2. Ja uwielbiam tą maskę, cudownie nawilża moje włosy :) może masz zabardzo obciążone silikonami i dlatego nie działa na nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie bo ostatni używam kosmetyki rosyjskie do włosów
      drogeryjnych produktów już dawno moje włosy nie widziały

      Usuń
  3. CZyli taka zwykła maska, nic specjalnego
    A olejki akurat moje włosy lubią

    OdpowiedzUsuń
  4. A czytałam tyle pozytywów na temat tej maski, może po prostu Twoje włoski jej nie lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. olejek nablyszczajacy sprawdzilby sie u mnie, a fakt ze posiada olejek agranowy dodatkowo plusuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskę z chęcią bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To ten olejek był by dla mnie idealny jeśli włosy tracą na objętość, bo mam tyle włosów że masakra

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek mam i bardzo lubię :) Maski nie miałam jeszcze okazji używać, choć z odzywki byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie olejki to też nie dla mnie.. Szkoda, że nie mogłaś wybrać, co chciałabyś testować..

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety ale taki olejek to nie na moje wlosy ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. olejek jak raz na moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. olejek z chęcią bym sama przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek bardzo mnie zaciekawił. Osobiście mi również niektóre produkty lepiej sprawdzają się na mokrych włosów:) Przykładem takim jest jedwab Biosilk :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje włosy nie przepadają za olejkami :/ A o masce czytałam, ale jakoś nam nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też zaciekawił ten olejek. Może się na niego skuszę w najbliższej przyszłości;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z olejku jestem bardzo zadowolona, używam go do końcówek głównie, jako ich ochronę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co, mam z tej firmy szampon. Jeszcze nie przetestowany :) Więc ciekawi mnie, czy podzielę Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, olejek mógłby się sprawdzić na moich przesuszonych końcach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boję się nadmiernie obciążać włosy

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja zamierzam wypróbować ten olejek - do tej pory same super opinie o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, ze nie dodalas skladu maski, jestem jej ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten sam problem z włosami, tak i więc uprzedzenie do wszelkiej masy olejków. Traf chciał, że trafiłam na Panten Pro-v olejek arganowy. Nałożony na mokre włosy idealnie się wchłania i nie obciąża włosów, a zarazem je odżywia. Może spróbujesz kiedyś. Wiadomo u Ciebie może nie zadziała tak jak u mnie, ale moim tłustym włoskom pomógł odzyskać siłę i blask :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wydaje mi sie to dobre, ze producent wysyla produkty do recenzji nie baczac na to jaki jest profil urodowy :/ Nie uzywalam tych kosmetykow, ale juz mam w sumie w miare sprawdzone marki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym ten olejek. Jestem ciekawa jakby spisywał się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.