Alverde Szampon do włosów intensywna odbudowa AMARANTUS - przereklamowany produkt w internecie


 Był taki czas iż miałam ulubione vlogerki  na you tube i systematycznie sprawdzałam czy jest nowy filmik. Niestety ten czas szybko minął i teraz sporadycznie tylko wchodzę popatrzeć co słychać. Wtedy lubiłam oglądać filmiki niesia25, ale gdy dziewczyna urodziła dziecko i zaczęła się wymądrzać jak ona to wszystko wie o macierzyństwie zaprzestałam. Nie mniej jednak u niej widziałam właśnie ten szampon z alverde który siedział w mojej głowie bardzo długo. Agnieszka zachwalała go jaki to on jest niesamowity, rewelacyjny, zresztą nie tylko ona go lubiła. 
Szum wokół szamponu już dawno minął ale w mojej głowie cały czas był.To jeszcze z tych dawnych czasów mi pozostało - gdy kto coś pokazywał fajnego ja pragnęłam to mieć. Niektóre chciejstwach nie zostały zrealizowane - widocznie nie były mi potrzebne, ale ten szampon udało mi się zdobyć. Trochę przydługi wstęp napisałam wiec zapraszam na recenzje tego niby "cuda"


Producent pisze: Szampon Alverde zapewnia suchym włosom niezbędną porcję pielęgnacji. Formuła z koenzymem Q10, kwas hialuronowy oraz ceramidy pielęgnują, wzmacniają i naprawiają włosy. Amarant z kontrolowanej ekologicznej uprawy chroni przed szkodliwym wpływem środowiska. Pomaga w rozczesywaniu, wzmacnia włosy i nadaje im połysk.  

 Skład:


Moja opinia:
-opakowanie świetnie trzyma się w dłoni, szata kolorowa przyjemna, 
-zapach przyjemny, ale bez szału, ciężko go określić 
-szampon na moich włosach pienie się dość kiepsko, trzeba go dużo nałożyć aby uzyskać pianę.
-ładnie oczyszcza nasze włosy i skórę głowy, niestety trzeba się przy nim trochę namęczyć 
-po spłukaniu nasze włosy są suche, splątane i bez życia - konieczne nałożenie jest odżywki 
- produkt nie podrażnia i nie powoduje swędzenia naszego skalpu, wiec wielki plus za to 
-co do właściwości odbudowujących, tutaj raczej szampon nic w tym temacie nie pomoże - trzymamy go zaledwie kilka minut 
-wzmacniających właściwościowi też nie zauważyłam
- nie obciąża włosów i nie zwiększa ich przetłuszczania 
-dla mnie to jest taki zwyklaczek nie wart wielkiego zachodu
- produkt dostępny na alegro i w DM i 

Jeśli się skończy raczej ponownie nie kupię- szału nie ma 

31 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze kosmetyków Alverde ale widać że ten szampon to taki średniaczek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U to nie za ciekawy ten szampon. :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez ostatnio żaden szampon nie "zaspakaja" w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze plącze tak wlosy, nie lubie tego ;/
    a co do tej serii to chcialabym spróbowac odzywki ale chyba juz ta seria jest wycofana, no trudno ;/ moze inna sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie skusiłam się na odzywkę bo o niej znów słyszałam nie ciekawe recenzje, że nic nie robi z włosami

      Usuń
  5. A myślałam, że ten szampon- to będzie coś lepszego...czyli tyle szumu o nic? No szkoda....

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię szamponów, które słabo się pienią - mam po nich wrażenie, że skóra głowy i włosy nie są dobrze umyte.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez Niesie też zaciekawił mnie ten szampon, ale jakoś jeszcze nigdy nie miałam okazji by przetestować, choć teraz wiele dziewczyn zaczęło mówić, że nic specjalnego więc sama już nie wiem

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie koniecznie coś reklamowane jest fajne, do takich wniosków doszłam

      Usuń
  8. Ciekawa opinia :) Zapamiętam by go nie kupować

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go, ale skoro nie jest jakiś super ciekawy to się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam odzywkę z tej serii i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie skusze się jak to nic specjalnego ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię słabo pieniących się szamponów:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na razie mam swój ulubiony szampon. Na obecną chwile jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam żadnego produktu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale dobrze, że nie obciąża ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie uzywalam zadnego szamponu z alverde ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. myślałam, że będzie ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez tak myslalam, a jednak nie:)
    Dzieki za szczera recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam, ale nie lubię produktów które powodują, że włosy są suche i się plączą. Od razu skojarzył mi się z szamponami z Alterry które tak właśnie u mnie działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo ja Ty
      u mnie szampon Alterry skończył jako płyn do mycia pędzli

      Usuń
  20. Oj nie lubię jak szampon plącze włosy, nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  21. szału nie ma, raczej go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam, ale z chęcią bym przetestowała..
    Co do samej Agnieszki: wg mnie nie wymądrza się, tylko opisuje swoje doświadczenia z bycia mamą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy go jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.