Bourjois Healthy Mix Serum podkład w żelu - recenzja



Ultralekki podkład w żelu 30ml





Podkład zakupiłam po oglądnięciu fajnej recenzji na you tube zafascynowana nabyłam próbki na alegro odcienia 53 i bardzo fajnie się sprawdził więc, kupiłam pełnowartościowe opakowanie 53, a gdy była promocja nabyłam też 52.  Podkład używam już jakiś czas, więc przyszła pora na recenzję.




posiadam
odcień 53 beige Clair
52 vanille


-opakowanie twarde plastikowe -aplikator z pompką, co ułatwia aplikację -konsystencja dość rzadka gdy wylewamy na dłoń i zrobimy spad spływa więc -nie ma postaci żelu jak sugeruję producent -świetnie się rozprowadza i aplikuje nie tworzy efektu maski i smug stapia się ze skórą  -wydajny wystarczy niewielka ilość aby nadać twarzy ładny naturalny kolor – nie jest to podkład mocno kryjący wiec raczej dla skóry z dużymi problemami się nie nada ale nakładając korektor pod podkład daje świetne efekty –tworzy półmatowe wykończenie -nie zapycha nie waży się -pięknie delikatnie pachnie ale na twarzy nie jest to  wyczuwalne –nie podkreśla suchych skórek –bogata gama kolorystyczna i dostępność np. Rossman gdzie często jest w promocji –sam niestety nie utrzyma się długo wymaga przypudrowania lub pudru utrwalającego albo bazy

Skórę mam z drobnymi naczynkami i sporadycznie pojawiają się wypryski. Podkład mi bardzo odpowiada, gdy mi się skończy na pewno kupie na lato będzie idealny, 




Nakładam go pędzlami HAKURO H54 HAKURO H50S  które nie tworzą smug są bardzo mięciutkie. Jedyna ich wadą to ze strasznie pija podkład i trudno je domyć . Dlatego ja nakładam pokład na twarz palcami delikatnie rozprowadzam i rozcieram pędzlem. Efekt niesamowity tak jakby nie było podkładu na twarzy.

Używałyście co o nim myślicie?  Ja go uwielbiam.

9 komentarzy:

  1. Ja mam tę podstawową wersję HM :) jestem bardzo zadowolona z naturalnego efektu jaki daje :)

    Obserwuję i pozdrawiam

    Zapraszam też do mnie

    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałam bo ta wersja jest nawilżająca i boję się ze będę się po niej świecić

      Usuń
  2. Mi się mój Rimelek kończy, ale chyba przerzucę się na minerałki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś używałam rimmel lasting finish i był całkiem oki

      Usuń
  3. Ja aktualnie wykańczam Affinitone :)

    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego klubu :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele słyszałam dobrego o tym podkałdzie ale jakoś nie mogę się na niego zdecydować:P

      Usuń
  4. Mniej więcej miesiąc temu zamieszkał w mojej kosmetyczce :) Też mam odcień 52 i powiem, że jest to jeden z lepszych podkładów jakie miałam do tej pory. Pięknie wtapia się w skórę, ładnie kryje i matuje :) A co najważniejsze- wygląda przy tym bardzo naturalnie, jakby go praktycznie nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jego odlewkę od koleżanki i jest całkiem fajny ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nakładam podkład Hakuro h50s i bardzo go lubię^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.