Dr Irena Eris odżywczo - wzmacniająca maska na noc. Powiew luksusu w zaciszu mojej łazienki.


W pudełku Pure Beauty Moc Kobiety otrzymałam jeden z 2 losowo wybranych kosmetyków Dr Irena Eris z linii Cricoloy. Mogłam otrzymać krem pod oczy lub maskę. Akurat otrzymała maskę, choć liczyłam, że będzie to krem do twarzy. Miałam kiedyś krem i był rewelacyjny. W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam coś więcej opowiedzieć o masce, której widok cieszy moje oczy niesamowicie. Przyznacie sami, że opakowanie jest piękne. Zapraszam.


CIRCALOGY to linia kosmetyków, które synchronizują dobowy rytm skóry (tzw. rytm cyrkadyjski), zauważalnie poprawiając kondycję cery oraz przeciwdziałając przedwczesnym procesom starzenia.


Dr Irena Eris Odżywczo-Wzmacniająca Maska Na Noc
Żelowa maska o silnych właściwościach odżywczych i rewitalizujących, która błyskawicznie wzmacnia skórę, otulając ją jednocześnie kojącym nawilżeniem. Autorski kompleks Bio-Chronocell na nowo synchronizuje dobowy rytm skóry, zaburzony pod wpływem stresu, zmęczenia oraz ekspozycji na światło niebieskie*.
W połączeniu ze skoncentrowanymi kwasami omega, przywraca równowagę hydrolipidową, reguluje wydzielanie sebum oraz dostarcza skórze niezbędną dawkę witamin. Ekstrakt z drzewa oliwnego skutecznie detoksykuje i delikatnie rozjaśnia cerę. Skóra odzyskuje piękny, zdrowy i wypoczęty wygląd.
*Test in-vitro.


Unikalna Technologia 
Seria Circalogy to synergiczne połączenie nowoczesnej technologii oraz mocy naturalnych składników aktywnych: Innowacyjny kompleks Bio-Chronocell przywraca fizjologiczny rytm dobowy skóry (rytm cyrkadyjski), neutralizując negatywny wpływ stresu, zmęczenia oraz ekspozycji na światło niebieskie:
- w ciągu dnia intensyfikuje endogenne procesy ochronne oraz reguluje podstawowe parametry skóry takie jak nawilżenie, wydzielanie sebum, poziom melaniny,
- w nocy skutecznie detoksykuje i uruchamia naturalne mechanizmy naprawcze. Objawy stresu i zmęczenia znikają, a skóra odzyskuje piękny, zdrowy wygląd.

Specjalna kompozycja naturalnych olejów i wosków oraz ekstraktów roślinnych
- intensywnie nawilża, odżywia i wygładza skórę,
- działa łagodząco i relaksująco, przywracając cerze świeży, wypoczęty wygląd.


Maska umieszczona w eleganckim słoiczku. Całość umieszczona w kartonie. Powiem Wam, że opakowanie urzekło mnie niesamowicie i zdecydowanie zachęca do używania. Zapach przyjemny, jakby kwiatowy, działa na zmysły, relaksuje i odpręża. Przyjemna, delikatna konsystencja. Maska błyskawicznie nawilża, odżywia, wzmacnia, regeneruje i poprawia kondycję skóry. Wizualnie wygląda na wypoczętą, promienną i zdrową. Jestem zachwycona. Cena około 165zł.

4 komentarze:

  1. Ale szybko ją przetestowałaś. Ja swojej jeszcze nie zdążyłam otworzyć. ;) Drugim produktem był krem pod oczy, a nie do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że nie przeczytałaś mojego wpisu, skoro tak napisałaś. Maskę testuję od chwili otrzymania pudełka, nie pokazania zawartości na blogu. Już na samym początku wiedziałam, że będzie to strzał w dziesiątkę i się nie pomyliłam, choć otwierając pudełko myślałam, że jest to krem do twarzy. W opisie napisałam, że wybór był pomiędzy maską a kremem pod oczy. :/

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.