Only bio Ritualia odprężający olejek do masażu i jogi twarzy. Niesamowity kosmetyk do zadań specjalnych.



Seria Ritualia od Only Bio jest niesamowita. Miałam okazję używać olejek do masażu ciała jest rewelacyjny. Gdy zobaczyłam w kalendarzu adwentowym Pure Beauty olejek do masażu twarzy od razu wiedziałam, że to będzie mój ulubieniec i wcale nie pomyliłam się. Cała seria wizualnie bardzo ładnie i elegancko się prezentuje, a zapach niesamowicie odpręża oraz działa relaksacyjnie.



Czy wiesz, że...Pod skórą twarzy znajduje się ponad 50 mięśni? Aby pozostawały sprężyste, nie ulegały upływowi czasu i grawitacji powinniśmy o nie dbać – podobnie jak o mięśnie ciała. Ćwiczenia i masaż mięśni twarzy pozwalają im zachować napięcie i objętość, działając jak naturalny lifting. Ritualia Face Lift Yoga to seria naturalnych produktów do pielęgnacji skóry z pierwszymi oznakami upływającego czasu i utraty jędrności. Sensualne, aksamitne formuły dzięki bogactwu skutecznych składników przeciwzmarszczkowych poprawiają sprężystość i napięcie skóry oraz maksymalizują efekty ćwiczeń i masażu twarzy.

ODPRĘŻAJĄCY OLEJEKDO MASAŻU I JOGI TWARZY To chwila tylko dla Ciebie. Pozbądź się stresu i napięć, które kumulują się w mięśniach twarzy. Odkryj relaksującą siłę oleju kukui i masła murumuru dla odprężenia Twoich zmysłów i odmładzającej regeneracji skóry. Olejek ułatwia masaż i ćwiczenia twarzy oraz maksymalizuje ich wygładzające efekty. Intensywnie odżywia skórę, stymuluje produkcję kolagenu i elastyny, zwiększając sprężystość skóry. Redukuje widoczność linii mimicznych i zmarszczek.


Nie od dziś wiadomo, iż masaż potrafi zdziałać cuda. Niestety wymaga systematyczności i odpowiedniej taktyki. Osobiście polecam zgłębić temat yogi twarzy, bo w przypadku twarzy niesamowicie ważny jest kierunek masażu. Jak wiecie już, (powtarzam to bardzo często), uwielbiam wszelkiego rodzaju olejek i olejki. Od dawna stosuje je zamiennie lub wraz z kremem na twarz. Mam mieszaną skórę i efekty są niesamowite. Zauważyłam, że zdecydowanie mniej się przetłuszcza, wygląd młodziej.

Olejek do masażu najlepiej stosować na noc, bo nie musimy zmywać, a pozostałość możemy potraktować jako serum. Ja osobiście nie ograniczam się do pory dnia i bardzo często stosuję olej zamiast kremu pod podkład. Ważne jest aby dobrze wmasować olej i danie mu chwili zanim nałożymy podkład. Cera przez cały dzień wygląda promiennie i zdrowo. Zapach przyjemny, delikatny. Wydajność bardzo dobra. Polecam, uwielbiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.