Garnier #SHARE WITH YOUR BESTIE - edycja specjalna / Pure Beuty


W lipcu obchodzony był Międzynarodowy Dzień Przyjaźni. Ja akurat w lipcu zakończyłam jedną kilkuletnią przyjaźń z toksyczną osoba. Nie życzę nikomu spotkać takiej osoby. Prawdziwy przyjaciel to skarb, dlatego dbajcie o niego, bo to nie autobus, następny nie przyjedzie za 15 minut. Nie mniej przez tą cała sytuację, dalej wierzę w ludzi ale otwieram się dopiero przy bliższym poznaniu. Otrzymałam dodatkowe pudełko od Pure Beauty w którym znalazłam kosmetyki marki Garnier.

Jeśli jesteście ciekawi, co skrywa pudełko to zapraszam.

Międzynarodowy dzień przyjaźni to idealny moment aby przez gesty, słowa lub wspólne spędzanie czasu podkreślić jak cenni są dla nas przyjaciele. Dołącz do akcji #SHAREWITHYOURBESTIE Ii świętuj wraz ze swoim Best Friend dzień przyjaźni w wielkim stylu. Ciesz się skutecznym działaniem serum i podziel się tym doświadczeniem z najbliższą osobą. Akcja ta to wyjątkowa okazja do wspólnego odkrywania skuteczności produktów marki Garnier. Zacznij od wspólnej podróży dom zdrowej skóry.


Przesłaniem pudełka jest podzielenie się ze swoją przyjaciółka serum, tak aby i ona mogła przekonać się na sobie jak działają kosmetyki Garnier. Niestety obecnie nie mam w swoim kręgu najbliższej osoby, dlatego może zrobię szybkie oddanie wśród znajomych na Fb połączone ze spotkaniem przy kawie. Taki totalny spontan. Człowiek nie ma obecnie czasu na nic, dlatego będzie okazja aby spotkać się z kimś kogo dawno się nie widziało

Z całego zestawu miałam okazję już przetestować maskę nawilżająco oczyszczającą z aktywnym węglem. Powiem Wam jestem zachwycona z jej działania. Po ściągnięciu z twarzy moje pory jakby się obkurczyły i stały się mniej widoczne. Skóra po zastosowaniu nawilżona, wygładzona i pełna blasku. Jestem pozytywnie zaskoczona. Chyba w najbliższym czasie otworzę serum, skoro maska ma tak fajne działanie.


4 komentarze:

  1. lubię produkty Garnier, udanych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To serum z kwasami AHA, BHA i węglem wydaje się dość mocne w działaniu, zważywszy właśnie na złuszczające działanie kwasów i oczyszczające działanie węgla. Jak w praktyce, podczas stosowania, nie za bardzo przesuszało skórę?

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że akurat maseczki nie ma podwójnie bo łatwiej byłoby znaleźć osobę do jej wręczenia niż na serum, a jakby się nie dało,to zawsze miałybyśmy zapas ;) z tego zestawu właśnie ona mnie najbardziej kusi bo lubię maski węglowe. a w przypadku serum to bym wolała coś na usuwanie zmarszczek albo chociaż ich redukcję :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.