Miya Cosmetcs intensywnie nawilżająca maska do twarzy i okolic oczu - cera sucha i bardzo sucha.



Maskę intensywnie nawilżającą otrzymałam wraz z pudełkiem Pure Beauty . Od razu bardzo mnie zainteresowała. Miałam okazję testować już inne kosmetyki tej marki i uważam, że są naprawdę dobre. Właśnie kończę bogaty szampon i jestem zadowolona. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć więcej o masce, więc zapraszam do dalszej części.


Na stronie producenta w zestawie możemy kupić maskę, tonik i serum. Myślę, że kosmetyki są warte zainteresowania, bo maska bardzo dobrze nawilża. Już po jednym użyciu nawilżenie jest zauważalne. Zmniejsza się uczucie napięcia, ściągnięcia. Maskę można stosować zarówno na całą noc sleeping mask lub jak tradycyjną maskę na 30 minut. Zdecydowanie wolę stosować maskę na dzień, bo nocą obawiam się pobrudzenia pościeli lub zatarcia sobie oczu. Zapach bardzo przyjemny, delikatny. Konsystencja kremowa. Szata graficzna przyjemna dla oka.

Maska Miya cosmetics spełnia swoje zadanie bardzo dobrze. Stosowana regularnie poprawia kondycję skóry, zmniejsza widoczność zmarszczek i poprawia elastyczność. Zaważyłam, że dzięki niej podkład dużo lepiej się trzyma na skórze. Nawet mniej się świecę. Jestem dowodem na to, że maska świetnie sprawdzi się również w przypadku cer mieszanych lub przetłuszczających się,

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.