Orientana serum do twarzy BRAHMI I HIALURON - nawilżona i wygładzona skóra.


Mam niesowity sentyment do kosmetyków Orientana. Kiedyś bardzo często gościły na moim blogu i sporo z nich sprawdziło się u mnie. Serum do twarzy zainteresowało mnie w pierwszej kolejności, gdy otworzyłam pudełko Pure Beauty. Jeśli jesteście ciekawi, jak sprawdziło się serum zapraszam do dalszej części wpisu.


Orientana - serum do twarzy brahmi i hialuron. Dzięki idealnie dobranym składnikom aktywnym przeciwdziała oznakom starzenia, takim jak wiotkość skóry czy zmarszczki. Poczujesz, że Twoja skóra staje się głęboko nawilżona i wygładzona. Zauważysz, że wraz z regularnym stosowaniem Twoja cera odzyska dawną jędrność oraz młodość, a zmarszczki zostaną zredukowane. Serum fajnie sprawdza się pod makijaż i dobrze nawilża. Mam sentyment do kosmetyków z Orientana i bardzo ucieszyłam się z kosmetyku.


Kartonik posiada ciekawą szatę graficzną w moich ulubionych kolorach. Opakowanie szklane z pipetką. Konsystencja hydrożelowa, łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Zapach delikatny, subtelny. Po zastosowaniu skóra staje się nawilżona, wygładzona, a zmarszczki jakby stają się mniej widoczne. Bogaty skład i działanie zdecydowanie przemawiają na plus. Serum bardzo dobrze sprawdza się pod makijażem. Jestem zadowolona i serdecznie Wam polecam.

4 komentarze:

  1. jaką formułę ma to serum, żelowe, olejowe, kremowe? sam opis działania do mnie przemówił, bo mam skórę dojrzałą z pierwszymi zmarszczkami :) chodze regularnie na zabiegi do gabinetu kosmetycznego,jednak chciałam mieć w kosmetyczce coś na co dzień pod makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. głębokie nawilżenie i wygładzenie zmarszczek brzmi bardzo zacnie ;) używałam już kwasu hialuronowego na twarz jako serum z innej firmy, ale też byłam zadowolona, to bez dwóch zdań jeden z moich ulubionych składników kosmetycznych, także w kosmetykach do ciała czy włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. głębokie nawilżenie i wygładzenie zmarszczek brzmi bardzo zacnie ;) używałam już kwasu hialuronowego na twarz jako serum z innej firmy, ale też byłam zadowolona, to bez dwóch zdań jeden z moich ulubionych składników kosmetycznych, także w kosmetykach do ciała czy włosów :D

    OdpowiedzUsuń

  4. Jaka jest konsystencja tego serum? Czy jest żelowe, olejowe czy może kremowe? Sama jego opis działania już mnie przekonał, ponieważ posiadam skórę dojrzałą z pierwszymi oznakami zmarszczek. Regularnie korzystam z zabiegów w gabinecie kosmetycznym, ale jednocześnie pragnę mieć produkt do codziennego stosowania pod makijażem, który znajdzie stałe miejsce w mojej kosmetyczce. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.