Gwiezdny żel pod prysznic Stars From The Stars


Stars From The Stars to nowa marka producent Only Bio. Ostatnio motyw gwiezdny jest dość popularny w kosmetykach. Zapewne opakowania maja przykuwać wzrok kupującego i decydować o wyborze. Nie od dziś wiadomo, że im ładniejsze opakowanie, tym większe zainteresowanie. Sama zachwycam się szatą graficzną ale w moim przypadku nie jest ona wyznacznikiem. Gwiezdny żel po prysznic otrzymałam w pudełku Pure Beauty i od razu postanowiłam go wypróbować myjąc nic ręce. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził to zapraszam na wpis.


Opakowanie z pompką to zdecydowanie mój ulubiony element opakowań. Dzięki dozownikowi mam możliwość dozowania odpowiedniej ilości produktu. Szata graficzna przyciąga uwagę a widoczne w konsystencji mieniące drobinki zachęcają do użycia. Nieziemska formuła, mieniąca się milionem gwiazd, przyprawa o zawrót głowy, a sensualny zapach przenosi w inny wymiar. Zawarte w żelu naturalne składniki delikatnie oczyszczają skórę, nie powodując podrażnień i wysuszenia. Zawiera rozświetlający kamień księżycowy, regenerujący migdał, odżywczy jaśmin.


Żel fajnie się pieni, obłędnie pachnie. Zdecydowanie bardzo fajny kosmetyk , który spełnia swoje zadanie. Jestem ciekawa innych kosmetyków tej marki Stars From The Stars i pewnie w najbliższym czasie coś jeszcze wypróbuje.

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.