RENÉ FURTERER 5 Sens Suchy Olejek Upiększający włosy i skórę

Kto czyta mojego bloga wie, że uwielbiam olejki pod każdą postacią. Olejki, oleje, oliwki towarzyszą mi najczęściej pod prysznicem i aplikuję je na umyte, mokre ciało jeszcze pod prysznicem. Zdecydowanie wolę tak nawilżać skórę, niż smarować się tradycyjnymi balsamami, choć po balsamy od czasu do czasu też sięgam. Moja cera też lubi oleje i zwykle dodaję kilka kropel do ulubionego kremu. Jeśli nie lubicie tłustości warto sięgnąć i wypróbować suchy olejek. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o dość ciekawym produkcie jaki ma w swojej ofercie marka Rene Furterer.
Luksusowy koktajl złożony z pięciu suchych olejków pochodzenia naturalnego, który upiększa włosy i skórę. 
5 Sens Suchy Olejek Upiększający to niezwykły koktajl złożony z pięciu olejków roślinnych pochodzenia naturalnego, będący uosobieniem botanicznej wiedzy René Furterer. 
Olejek 5 Sens został umieszczony w szklanej buteleczce ze spryskiwaczem. Na początku obawiałam się, że może mi wypaść z ręki i się rozbić, ale przyzwyczaiłam się. Zdecydowanie spray ułatwia aplikację zwłaszcza, gdy zależy nam na nawilżeniu włosów. Suchy olejek jest najlepszym rozwiązaniem, gdy nie lubimy czekać, aż preparat się wchłonie oraz gdy nie nie przepadamy za lepką, tłustą warstewką. Preparat szybko się wchłania i od razu możemy się ubrać. Chroni i odżywia włosy, nadając im miękkość i połysk. Używany do pielęgnacji ciała, nawilża i upiększa skórę dzień po dniu, przywracając jej naturalną miękkość. Jego zniewalający, zmysłowy delikatny zapach działa pobudzająco na zmysły. Polecam

3 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę, ale zaciekawił mnie, jakoś kojarzy mi się z olejkiem Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rene Furterer uwielbiam, kiedyś kupowałam masowo te kosmetyki, ale chętnie do nich wrócę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejki to świetna rzecz 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.