Oriflame woda perfumowana So Fever Together Her - zapach pożądania

 Niedawno dotarła do mnie najnowsza propozycja zapachowa od Oriflame czyli So Fever Together. Tradycyjny So Fever uwielbiam, a jego zapach przenosi mnie w świat orientu, magicznych Indii. Natomiast So Forever jest dużo delikatniejszy, subtelniejszy. Jeśli lubicie takie zapachy, to zapraszam na dzisiejszy wpis. 
Zatrać się w ekscytującej grze gorącego pożądania, dzięki zmysłowej, hipnotyzującej mieszance nut owocowych i uwodzicielskich kwiatowych akordów, przywołującej namiętne uczucia, łączące kobietę i mężczyznę. 

Już sama buteleczka urzeka mnie swoim kształtem. Niby prosta, bez zdobień, a ma coś w sobie co sprawia, że mi się podoba. Sam zapach jest niesamowicie zmysłowy. Otwierają go słodkie nuty sorbetu z czarnej porzeczki. W sercu kompozycji pulsuje poruszający akord słodkiej papryki pimento, uważanej za afrodyzjak symbol gorącego pożądania. W bazie uwodzą hipnotyzujące nuty szlachetnego drzewa sandałowego. 

3 komentarze:

  1. Testowałam te wody i przyznam, że są bardzo ciekawe. Na lato w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa nowość, myślę, że zapach miałby szansę do mnie trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach jest obłędny! Również polecamy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.