Mój ogródek w kilku odsłonach. Nie trzeba mieć miliona monet, aby mieć piękny ogród.

Jest mnie tutaj mało, bo cały czas działam na działce. Moim celem jest stworzenie ogrodu, ale tanim kosztem czyli bez wydawania miliona monet. Poniekąd mi się to na razie udaje, bo wydałam niewiele, a mam tego już trochę. Większość roślin pochodzi z odzysku, bo ktoś wyrzucił, podarował mi, miał za dużo itp. Wiele roślin np: skalnych zasiałam sama i te najbardziej cieszą. Zresztą zobaczcie w wielkim skrócie kilka zdjęć. 






Jeśli chcecie pokażę Wam też rośliny domowe, bo i w tej kategorii działam intensywnie. Dostałam dwa ficusy od znajomej i tak się zaczęło. W tym momencie mam około 20 różnych roślin domowych :D 

8 komentarzy:

  1. Przepiękny ogród! Pokazuj częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród wymaga dbałości. Piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale śliczny masz ten ogródek. Co to są za niebieskie kwiaty? Bardzo chętnie popatrzę też na rośliny domowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o które zdjęcie chodzi, ale jeśli to 3 od góry to barwinek.

      Usuń
  4. Dogadała byś się z moją mamą :) ogród masz bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się takie miejsce. Na szczęście już niedługo będę miała własną działkę rekreacyjną ;) Dużo ciekawych informacji odnośnie kosztów zakupu znalazłam w tym artykule https://szybkagotowka.pl/Finanse/jaki-koszt-dzialki-rekreacyjnej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.