Loveliness ShinyBox luty 2019 - prezentacja pudełka.

Dziś przychodzę do Was z prezentacją świeżutkiego pudełka ShinyBox. Ostatnio ekipa Shiny potrafi zaskoczyć, ciekawymi i nietuzinkowymi kosmetykami. Przedtem zdarzało mi się narzekać. Obecnie zawartość podoba mi się. Ciągle odkrywam dla siebie jakąś kosmetyczną perełkę. Zapraszam na przegląd. 
BIOTANIQE Serum liftingujące - taki kosmetyk zawsze się przyda. Nigdy nie miałam, a produkty ze śluzu ślimaka lubię. Pchnie obłędnie i szybko się wchłania. Coś czuję, że się polubimy.

7th HEAVEN Miesięczny program pielęgnacyjny. Masek nigdy dość, a dodatkowo miesięczna kuracja brzmi obiecująco. 

Multi BioMask Nutritive&Ultra Clean - kolejna fajna maska do kompletu. 
BIOVAX Odżywka do włosów Złote Algi & Kawior włosy cienkie pozbawione objętości. Odżywka przyda się.

MASMI Organic Feminine Hygiene Kit. Bardzo poręczny i dyskretny zestaw do higieny intymnej, który zapewnia bezpieczeństwo i komfort każdej kobiecie. Idealny do damskiej torebki, bardzo pomocny w awaryjnych sytuacjach. Super sprawa, ale szkoda, że tylko jeden taki zestaw był w pudełku. 

BELL HYPOALLERGENIC Bronze Powder Subtelnie modeluje owal twarzy i sprawia, ze skóra staje się promienna. Chętnie wypróbuję, bo mój bronzer dobija dna, choć jego ciepły odcień nie do końca mnie przekonuje. 

REVERS COSMETICS Puder rozświetlający STROBE&GLOW - w opakowaniu prezentuje się pięknie, a na skórze efekt raczej delikatny, ale ładny

Dodatkowo w pudełku znalazłam kupon rabatowy -10% do Drigerii Olmed : SHINYOLMED 
ważny do 31.03.2019

Podsumowanie: Pudełko podoba mi się, bo wszystkie kosmetyki przydadzą się. Jestem zadowolona z zawartości.

3 komentarze:

  1. Fajne produkty ale większośc znam. Dlatego ten box nie byłby dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ci się sprawdza ta odżywka w piance? wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kolorówka w tych pudełkach. Co prawda, zazwyczaj nie szaleją z półką cenową tych produktów, ale ja nie narzekam. W tej edycji, z mojego pudełka, najbardziej cieszy mnie bronzer, rozświetlacz i odżywka do włosów w piance. Ale przyznam, że bardzo ciekawi mnie również serum do twarzy z Biotaniqe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.