Joanna Botanicals - kompleksowa pielęgnacja. Cannabis Seed, Black Rose.

Niedawno marka Joanna wypuściła na rynek całkiem nowe, odmienione kosmetyki Botanicals. W skład tej serii wchodzą trzy linie zapachowe o różnych składnikach aktywnych: czarna róża, mleczko owsiane i konopia. Każda z linii zapewnia kompleksową pielęgnację ciała, oferując aż cztery rodzaje produktów: żel pod prysznic, peeling, balsam oraz krem do rąk. 


Cała seria pozytywnie mnie zaskoczyła, bo ma przyjemny zapach i spełnia swoje zadanie. Najbardziej do gustu przypadły mi żele pod prysznic i zapewne kupię je nie raz. Dobrze się pienią, oczyszczają, a ładny zapach roznosi się po całej łazience. Cieszę się, że firmy udoskonalają swoje produkty i marki, które średnio lubię potrafią mnie jeszcze zaskoczyć :) Ciekawa jestem też, jaka pachnie seria oats milk.

21 komentarzy:

  1. mam serię z olejem konopnym, genialny balsam i peeling, teraz mam ochotę na czarną różę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że jest też seria Black Rose :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzuciła mi sie w oczy ta seria, ale nie miałam okazji jej wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pierwszy rzut w życiu bym nie powiedziała, że to kosmetyki Joanna - takie piękne opakowania!
    Miłe zaskoczenie brawo dla nich. Kosmetyków tej serii kompletnie nie znam ale się im przyjrzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio ta seria kosmetyków często rzuca mi się w oczy. Będę pamiętać o nich na zakupach, lubię takie nowości

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie linie zapachowe mnie bardzo ciekawią, chętnie przyjrzę im się bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz dla samych opakowań napewno zakupię. Są piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam serię z olejem konopnym i jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kosmetyków, ale skoro są fajne to się może pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się ich opakowania takie ala ekskluzywne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zielone bardzo mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty z olejem konopnym nie do końca są w centrum mojego zainteresowania, ale ta seria fioletowa już tak :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie ciekawią kosmetyki z obu tych linii, bo zapowiadają się naprawdę fajnie :) A ich opakowania są po prostu cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam wcześniej o tej serii

    OdpowiedzUsuń
  15. Niewiele slyszalam o tych seriach, ale przyznaje ze bardzo mi sie podobaja, a szampon niebieski Joanna to moj wieloletni przyjaciel ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo pozytywnych opinii słyszałam o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie jest testować nowe produkty i sprawdzać na sobie ich działanie. Lubię dzisiejsze czasy internetu gdzie można poczytać o danym produkcie, który nas interesuje u innych osób- jak się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuję, że te kosmetyki będą hitem, jakoś z samego wyglądu przyciągają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wizualnie wyglądają bardzo ładnie, mnie bardziej ciekawi seria Black Rose i peelingi, choć jestem ciekawa ich składów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey very nice blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.