AVON LUCK. Poczuj, jak sprzyja Ci szczęście i otul się luksusowymi nutami sukcesu.

Luck zaraz po Incadessence jest najbardziej popularnym zapachem w katalogu Avon oraz u mnie w pracy. Wiele osób chwali go sobie, za trwałość i piękny zapach. Niedawno pojawiła się nowość Luck Limitless. Postanowiłam zakupić oba zapachy i przekonać się sama w czym tkwi ich fenomen. Już nie raz przekonałam się, że to co inni tak zachwalają, nie koniecznie sprawdzi się u mnie. Jeśli ciekawi Was, jak spisały się oba zapachy, to zapraszam do dalszej części wpisu. 
Niewątpliwie na uznanie zasługują urocze buteleczki. Na pewno ozdobią niejedną toaletkę. Flakonik wykonany z grubego szkła, dobrze leży w dłoni. Nakrętka ma kształt uroczej kokardki. 
Poczuj, jak sprzyja Ci szczęście i otul się luksusowymi nutami sukcesu, na jaki zasługujesz. Inspiracją było szczęście, sukcesy, cudowne chwile. Już jedno pisknięcie przywołuje miłe wspomnienia, dodaje energii do działania. Przypomina największe osiągnięcia, sukcesy, dumę i radość ze swoich dokonań. Zapach niesamowicie trwały, utrzymuje się przez cały dzień zarówno na ubraniu, jak i skórze. Avon Luck to esencja śmiałości i otwartości na największy sukces. Wystarczy przełamać swoje granice i dążyć do niego. 
Avon Luck sprawdzi się podczas ważnych spotkań, eleganckich bankietów, niesamowitych randek, a także w ciągu dnia. Będzie odpowiedni zawsze, gdy chcesz otoczyć się aurą luksusu i zwiększyć swoją pewność siebie. 

Kategoria: orientalno-kwiatowo-owocowa 
Nuty głowy: bergamotka, czerwona porzeczka, soczyste czerwone owoce 
Nuty serca: płatki czerwonych róż, Kwiat Jednej Nocy, jaśmin Nuty bazy: akord karmelowo-ambrowy, drzewo sandałowe, wanilia (absolut)

Avon Luck Limitless 
Nowy 2018, ekskluzywny zapach został stworzony po to, aby dodać pewności siebie w drodze do sukcesu. W porównaniu z tradycyjnym Luck zapach jest dużo ostrzejszy i troszkę mniej trwały.

Kategoria: kwiatowy, owocowy
Nuty głowy: Liczi, Pomelo, Różowy pieprz
Nuty serca: Orchidea, Passiflora
Nuty podstawy: Bursztyn, Nuty drzewne, Piżmo
Jeśli szukacie nowych wrażeń i niesamowitych, zmysłowych doznań zapachowych, to polecam zainteresować sie Avon Luck. W ofercie dostępna jest jeszcze wersja La Vive damska oraz męska wersja Luck. Połączenie wyselekcjonowanych aromatów owocowych z kwiatowymi, stanowi na prawdę fantastyczną kompozycję. Nadaje się zarówno na zwyczajne spotkanie, jak i elegancką randkę. Oba zapachy serdecznie polecam.

Kosmetyki Avon dostępne są na www.iperfumy.pl

20 komentarzy:

  1. Piękne flakoniki mają te perfumy. Jestem ciekawa, który z zapachów bardziej by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię perfumy Avon. Mają bardzo dobrą trwałość i nie są aż tak drogie. Tych nie znam ale patrząc po opisie bardziej jestem skłonna ku klasycznej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te gwiazdki w opakowaniu i muszę przyznać że bardzo lubię ich zapach i u mnie trwałość jest naprawdę całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać że onile kosmetyki i perfumy katalogowe nie kuszą mnie tak te opakowania owszem wyglądają bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba zapachy są śliczne.



    Zapraszam mnie przy okazji :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Te flakoniki są świetne. Muszę je w końcu powąchać ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. jak u Ciebie mega pachnąco jest ostatnio ;) Ciekawią mnie bardzo te zapaszki, chyba będę musiała zapoznać się bliżej z katalogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Flakoniki są faktycznie bardzo urocze! :) Same zapachy, z opisu wydają się być naprawdę ładne i ciekawe. Muszę je gdzieś powąchać i przekonać się, czy takie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam perfumy damskie i są przeurocze, tak samo jak flakonik :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapachy z Avon. Tych jeszcze nie miałam, ale mają piękne flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy z Avon bardzo lubię, tych zapachów akurat nie znam. Ciekawa jestem który zapach były dla mnie odpowiedniejszy

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem konsultantką, która już jakiś czas jest nieaktywna. Te zapachy koniecznie chcę poznać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam te złotą perfumę Avon :) i nawet ostatnio ją miałam, lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam Luck ale niestety utrzymuje sie na mojej skorze bardzo krotko, choc sam zapach jest bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrezygnowałam z zakupu tych perfum ze względu na ich szybko ulatniający się zapach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Luck Limitless bardziej do mnie przemawia i skusiłaś mnie :D. Przy zamówieniu z iperfum wrzucę je sobie do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie opakowania, uwielbiam perfumy i ciekawa jestem ich zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tych zapachów. juz ogólnie dawno nie używałam produktów Avon u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie nie miałam zbyt wiele perfum Avon, jednak mam swoją ulubioną i jest to Perceive :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.