Haul czyli kosmetyczny przegląd zakupów.

Jak już wiecie raz w miesiącu segreguję, oglądam swoje zapasy kosmetyczne. Jeśli coś nie jest mi potrzebne, nie używam lub ma krótki termin bez zastanowienia wydaję. Właśnie doszłam do takiego momentu, że prawie nic mi nie zalega, a wszystko co mam używam. Kupuję wszystko na bieżąco i raczej staram się wracać do kosmetyków, które już miałam, niż nabywać coś czego nie znam. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zakupy, które poczyniłam w ostatnim czasie. Zapraszam do dalszej części. 
Na iperfumy.pl zamówiłam ulubiony lakier do włosów, wcierkę (mój skalp ją polubił), rewelacyjny balsam do ciała ( mój mąż używa go jako krem do rąk), nic dentystyczną, płyn micelarny i kulkę. Jako gratis otrzymałam płyn do kąpieli Farmona. Z ciekawości do koszyka wrzuciłam też szampon i kulkę z Nuxe ( już wiem, że miłości z tego nie będzie) oraz szampon babaria z aloesem, który czeka na swoją kolej. Dodatkowo sporo masek w płacie, które uwielbiam. I tak naprawdę nie ma to znaczenia z jakiej firmy, bo nie zauważ żadnej różnicy w działaniu. 
Pierwsze zdjęcie przedstawia zakupy na www.grotabryza.eu. Tradycyjnie produkty Sylveco dla dziecka, zapas masek do twarzy oraz maska do włosów z Vianka. Wstąpiłam też do Rossamna po żel do mycia twarzy. Zdecydowałam się na Neutrogena o zapachu grapefruit.

To by było na tyle. Jak widzicie kupuję praktycznie cały czas te same produkty i niewiele jest nowości. Chciałam uderzyć w kierunku marki Nuxe, ale obrałam chyba nie ten co trzeba tor. :) Jeśli macie jakiś ulubiony kosmetyk to dajcie o nim znać w komentarzu.

25 komentarzy:

  1. zaciekawił mnie ten lakier do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. jesli chodzi o marke Nuxe to ja polecam ich olejek do ciala :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ja nie mam jakoś cierpliwości do regularnego stosowania masek w płacie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię płyn micelarny Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie lakier do włosów i kilka z maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój skalp też lubi Jantara :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tutti frutti ma fajne zapachy swoich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam maseczki każego rodzaju :) super haul!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio prakrycznie nie kupuje nic stawiam na zuzywanie zapasów

    OdpowiedzUsuń
  11. Te maski do twarzy mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile masek :)
    Wydaje mi się, że nic nie miałam z Twoich zakupów :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo tego masz :) niech Ci dobrze słuzy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe łupy! :D Szczególnie podobają mi się maseczki, bo tych, nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zaintrygował mnie szampon babaria z aloesem, nie znam go :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dość duże te twoje zakupy kochana, niektóre z nich znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taż kiedyś czaiłam się na Nux, ale okazało się, że mają kiepskie składy.

    OdpowiedzUsuń
  18. CZy tylko ja nie lubie masek w płachcie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Te maski w płachcie wyglądają babajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te maseczki w płachcie, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  21. I bardzo dobre, zdrowe podejście :) Ja obecnie mam trochę nadmiar kosmetyków, zwłaszcza szamponów teraz, ale sukcesywnie zużywam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem sporo :D Kulkę Fa akurat używam :P

    OdpowiedzUsuń
  23. I my przymierzamy się do zakupów na GrotaBryza, ale najpierw musimy wykończyć zapasy i odłożyć trochę zaskórniaków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.