Oriflame katalog 4/2018 przegląd wybranych promocji z komentarzem.

Jeszcze obowiązuje katalog 03, ale już dziś chciałabym Wam pokazać kilka ciekawych ofert z kolejnego. Z katalogu 04/2018 będzie można zamawiać dopiero od 27.02 do 19.03. Gdyby ktoś pytał, to nie jestem konsultantką. Znam i lubię markę Orifame, dlatego chciałabym Wam przybliżyć nieco produkty. Jeśli ten post się przyjmie, co miesiąc będę Wam pokazywać oferty, którymi według mnie warto zainteresować się. 
Miodki zna już chyba każdy, choćby z nazwy. Bestselerowy kosmetyk marki ma coraz więcej "smaków". Róża, borówka, żurawina, a to wszystko w bardzo przystępnej cenie. Ten uniwersalny kremik warto mieć. 
Oba zapachy pokazywałam Wam już na blogu. Live in Colour w katalogu 03 można kupić za 39,99. W kolejnym katalogu jest już w cenie 69,99. 
Pamiętam te wody, gdy byłam nastolatką. Najbardziej podobał mi się niebieski flakonik i jego zawartość. 
Balsam do ust w kolorze transparentnym to zdecydowanie mój hit. Wersje kolorystyczne nie przypadły mi do gustu, ale podstawowa, jak najbardziej. Uwielbiam go. 
Wiosna już puka do drzwi. Popatrzcie, jakie piękne kolory :D. Chce je wszystkie, bo jakość tej serii jest rewelacyjna. 
Pisałam już, ze kosmetyki for men są dobre, dlatego mam ochotę na oba zestawy. Drugi zestaw byłby idealny na prezent. Widziałam też na końcu katalogu nową wodę Soul w mega przystępnej cenie, ale zapomniałam zrobić tej stronie zdjęcia. 

Aktualny katalog dostępny pl.oriflame.com

7 komentarzy:

  1. 'miodki' uwielbiam, denerwuje mnie tylko forma aplikacji - to wkładanie całego palucha ! jak jestem w domu używam pędzelka, gorzej z wyjściami, ale mimo to są fajne i urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię te kosmetyki. Niestety moje konto konsultantki wygasło i muszę je reaktywować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele pod prysznic, lakiery... już mam listę zakupów, a dopiero co złożyłam zamówienie na poprzedni miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba czas poznać dokładniej katalog i kosmetyki jakie mają do zaoferowania i wybrać się na drobny "shopping" do konsultantki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kosmetyki Oriflame

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno nic nie miałam od Oriflame o.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zamawiac kosmetyki z katalogow ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.