LOVE BEAUTY FASHION - Shiny Box listopad

 Właśnie przed chwilą dotarło do mnie listopadowe pudełko Shiny Box. Hasłem przewodnim jest Love Beauty Fashion - Celebruj swoją kobiecość i bądź świadoma swoich atutów. W zeszły miesiącu pudełko okazało się całkiem udane, a jak jest dziś? Zainteresowanych zawartością zapraszam do dalszej części.  

 W listopadowym pudełku sporo produktów wstępuje zamiennie. Różnica cenowa poszczególnych pozycji jest niesamowita. Jedni otrzymali paletę za12 zł inni serum za 102 zł. Myślę, że nie jest to zbyt sprawiedliwe. Mi w udziale przypadł dwufazowy płyn micelarny marki Aube, który kosztuje około 30zł. Płyn ten już miałam i był całkiem spoko. Niestety czasem zapomniałam go wstrząsnąć przed użyciem i pod koniec stracił swoje właściwości. 
W boxie dominują kosmetyki do włosów. Najbardziej ucieszyłam się z zestawu Jantar. Lubię kosmetyki Farmony i często do nich wracam. Po raz kolejny w pudełku pojawiła się maska do włosów Novex. Poprzednia maska sprawdziła się, więc chętnie wypróbuję i tą. W pudełku mamy też odżywkę Tea Tree nieznanej mi marki Bavera. Glinka rhassoul oraz konturówka do oczu Mio zawsze przyda się. 
Złuszczająca maska do stóp, to zdecydowanie strzał w dziesiątkę. Właśnie planowałam zakup, bo sporo chodzę boso i moje pięty wyglądają mało estetycznie. Kuponów zniżkowych vaucherów, to nawet szkoda komentować, bo dla mnie są zupełnie nieprzydatne. Z reguły te zniżki są ogólno dostępne ( tak było z pędzlami Donegal) i osoba zainteresowana znajdzie je w sieci. 

Podsumowując: Listopadowa edycja wcale nie jest taka zła. Wszystkie kosmetyki na pewno zużyję. 

Jak Wam się podoba zawartość? Co najbardziej Was zainteresowało? 

13 komentarzy:

  1. Mam i jestem bardzo zadowolona z tego pudełka i

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw Jantar najlepszy no i dwufazowy płyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zawartość jak dla mnie. Maskę złuszczającą do stóp widziałam w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn micelarny mnie zaciekawił, chociaż wiadomo, wolałabym serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jest to pierwsze pudełko i powiem szczerze, że średnio jestem zadowolona. Najbardziej podoba mi się zestaw Jantar. No i fajnie, że dostałaś brązową kredkę. Ja dostałam niebieską :/ No ale może grudniowe będzie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej ciekawi płyn micelarny marki Aube :) Nie znam jeszcze tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zachwyciła mnie ta zawartość, ale produkty spokojnie można zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam już na innych blogach te pudełka i zawartość jak dla mnie średnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mnie zawartość nie powala, ale ciekawa jestem jak produkty do włosów się spiszą

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko z aube byłabym zadowolona. Oceniając całość to sama nie kupiłabym takiego pudełka ;( nie postarali się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.