Jesień Zima na Zaful - sweter z pomponami.

Black Friday powoli dobiega końca. Jeszcze w niektórych sklepach trwają wyprzedaże. Ciekawa jestem co upolowaliście? Ja oczywiście stwierdziłam, że nic kosmetycznego nie potrzebuję, ale za to kupiłam kilka rzeczy na Zaful. Jako bonus otrzymałam jeszcze 7$ gratis. Zamówienie pokażę niebawem, gdy tylko do mnie dotrze, a dziś chciałabym Wam pokazać kilka ciekawych ubrań z kolekcji Jesień/Zima 2017.



Ostatnio taki sweter z pomponami widziałam na Instastory u Radzki. Kupiła go stacjonarnie w Zarze. Sweter bardzo ładny, choć ciężko byłoby go ubrać pod kurtkę ze względu na dość sporych rozmiarów pompony. 


Kolejnym ciekawym ciuchem jest uniwersalny szal, który daje nam wiele możliwości. Możemy z niego zrobić narzutę, sweterek. Ostatnią proponowaną przeze mnie rzecz jest sweterek, który idealnie sprawdzi się na top lub inną obcisłą bluzeczkę. 

Sweter z pomponami KLIK
Narzuta KLIK
Sweter KLIK

Kupon: ZafulChen 10%-20% OFF

Koniecznie dajcie znać co Was się najbardziej spodobało. 

Zapraszam też na rozdanie w którym do zgarnięcia są pędzle ombre i szczotki 

6 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.