Summer Vibes czyli esencja lata skryta w lipcowym pudełku ShinyBox

Summer Vibes czyli esencja lata skryta w lipcowym pudełku ShinyBox. Jak sama nazwa wskazuje w dzisiejszym wpisie chciałabym Wam zaprezentować lipcowe pudełko. Przyznam szczerze, że z miesiąca na miesiąc ekipa Shiny zaskakuje i zawartość jest całkiem fajna. Zapraszam poniżej. 
W pudełku pozytywnym zaskoczeniem jest dla mnie sporo kosmetyków naturalnych. Mamy tutaj krem ujędrniający Tria, masło do ciała Hello Nature oraz krem do rąk Stara Mydlarnia. Jest też krem wodny regenerujący Bishojo, który miałam i nie przypadł mi do gustu, ale może zrobię do niego kolejne podejście lub dam komuś w prezencie. Kosmetyki marki Fa odkryłam na nowo dzięki wcześniejszym pudełkom i jestem z nich zadowolona, dlatego cieszę się, że znów pojawiły się. Mamy tutaj dezodorant w sprayu o zapachu arbuza. Teraz pozostaje mi dokupić kulkę i będzie zestaw idealny na panujące upały. Maseczkę MultiBiomask miałam i lubię. Kolagen również piłam ( smaczny, owoce tropikalne), ale działanie można dopiero zaobserwować po pełnej kuracji, więc ciężko się na temat malusiej buteleczki wypowiedzieć. Zestaw naklejek wodnych zapewne ucieszy niejedną osobę. Ja na razie nie mam czasu dbać o paznokcie i na malowanie też, więc pewnie wykorzystam je jako tatuaż na rączce córki. Ona uwielbia takie naklejanie. 

Podsumowując: Jestem zadowolona z lipcowego pudełka. W tym miesiącu wszystkie produkty okazały się trafione, co bardzo mnie cieszy. Oby więcej takich boxów.

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jedna z lepszych zawartości tego pudełka ;) Już myślałam, że ShinyBox zostanie spisany przeze mnie na straty, ale ta edycja mnie pozytywnie zaskoczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolagen do picia mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznac, ze zawartość bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko jest prześliczne, można sobie zostawić do przechowywania! Uwielbiam arbuza więc nawet nie trzeba mnie do tego fa namawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie krem Tria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.