Oriflame NovAge Men - poznaj męską pielęgnację w 4 krokach.

Wspominałam już nie raz, że Oriflame ma bardzo dobre kosmetyki skierowane dla facetów. Niedawno w ofercie katalogowej pojawił się całkiem ciekawy zestaw NovAge Men, zapakowany w eleganckie pudełko. Taki box jest wręcz idealny na prezent. Jeśli jesteście ciekawi, jakie kosmetyki zawiera, to zapraszam do dalszej części wpisu. 
NovAge Men oferuje kompleksowe rozwiązanie - program pielęgnacyjny odpowiadający wyjątkowym potrzebom męskiej skóry. Sekretem jego skuteczności są bioaktywne technologie, które dodają skórze energii i zwalczają pierwsze oznaki starzenia się. Seria, stworzona specjalnie dla mężczyzn, wykorzystuje moc roślinnych komórek macierzystych, wspomagających odnowę skóry, oraz potężnej technologii przeciwstarzeniowej, zapewniającej gładszy i jędrniejszy wygląd.
Zestaw NovAge Men
KROK 1 OCZYSZCZANIE - Złuszczający żel do mycia twarzy. Złuszcza martwy naskórek, nadmiar sebum odblokowuje pory po przez usuwanie nagromadzonych w nich zanieczyszczeń. Zapach ma bardzo delikatny. Żel zawiera japoński węgiel drzewny, a złuszczające drobinki są pochodzenia naturalnego. Rewelacyjnie odświeża i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. 

KROK 2 OCZY - Żel pod oczy. Energizujący żel z technologią przeciwstarzeniową opartą na baobabie, kofeiną i ekstraktem z roślinnych komórek macierzystych Coffea Bengalensis. Wygodny aplikator kulkowy ułatwia aplikację, a maskując nim okolice oczu poprawiamy mikrokrążenie. Żel szybko się wchłania, nawilża, wygładza. Zmniejsza widoczność zmarszczek oraz obrzęków i cieni pod oczami, zapewniając świeży, młodzieńczy wygląd. 

KROK3 INTENSYWNA PIELĘGNACJA - Serum regenerująco-energizujące. Serum błyskawicznie się wchłania, dobrze nawilża i co najlepsze nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Delikatnie chłodzi skórę, zapewniając jej świeży i wypoczęty wygląd. Opakowanie z pompką sprawia, że aplikacja jest szybka i prosta. 

KROK 4 NAWILŻENIE. Intensywnie przeciwstarzeniowy żelowy balsam do twarzy. Balsam można stosować zarówno na dzień, jak i noc. Dobrze i długotrwale nawilża, dlatego po aplikacji nie występuje dyskomfort związany ze ściągnięciem skóry. Już po pierwej aplikacji w widoczny sposób zmniejsza oznaki zmęczenia. Stosowany systematycznie rozjaśnia i dodaje skórze energii. 
Opakowanie jak i szata graficzna kosmetyków NovAge Men bardzo mi się podoba. Cały zestaw jest stylowy i elegancki. Myślę, że każdy facet ucieszyłby się z takiego prezentu. Obecnie zestaw można kupić w promocyjnej cenie za jedyne 199 zł pl.oriflame.com
Zestaw kosmetyków stworzonych specjalnie dla męskiej skóry. Walczy z oznakami starzenia i zmęczenia. Dodaje skórze energii oraz sprawia, że cera wygląda na świeższą, gładszą i młodszą...

28 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw, idealny na prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrafię się przekonać do tej marki - jeśli chodzi o kosmetyki - bo zapachy bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa jak pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, idealny dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest takie męskie pudełko i ciekawa jestem czy mój mąż byłby z niego zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem czy spodobałaby się ta seria mojemu męzowi...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szata graficzna zachęca. Zestaw idealny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też bardzo się podobają opakowania tych kosmetyków :) Myślę, że niejeden pan ucieszyłby się z takiego prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj niestety, mój mąż by tego nie używał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam tę serię, osobiście bardzo mnie ciekawi, ale nie jestem pewna czy mój mąż używałby tych kosmetyków regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie udałoby mi się przekonać mojego faceta do używania kosmetyków tego typu, więc pewnie nie poznam się z tym zestawikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Really when someone doesn't be aware of afterward its up to other people that they will assist, so
    here it takes place.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja myślę że mój maż by chciał taki zestaw, ale nie wiem jak z tą marką.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw. Nigdy nie miałam styczności z produktami Oriflame więc nie wiem jakiej są jakości, dlatego w ciemno raczej nie kupiłabym go swojemu chłopakowi

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw, chętnie zafunduję mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny produkt tylko dla mnie trochę spóźniony, bo akurat przez tydzień szukałam prezentu na jutrzejszą okazję dla przyjaciela.

    Niemniej, może jeszcze na coś wpadnę i to wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawe produkty :) mój chłopak jeszcze za młody, ale za to np. mój tata raczej chyba nie przekonałby się do używania ich :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Już wiem co kupić chłopakowi na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za tą marką, ale zapachy mają super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie jestem chyba w pełni ''mężczyzną'' by skorzystać z min. żelów do twarzy. Ostatnio się zraziłem do męskich kosemtyków ze względu na zbyt mocne działanie :/
    Ale nie chcę oceniać źle przedstawionych w poście - przecież te mogą okazać się bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  21. O bardzo ciekawy zestaw dla panów. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny zestaw, szkoda tylko, że mój chłopak nie przepada za preparatami do twarzy.. ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny pomysł na prezent. Może zmusiłby mojego narzeczonego do pielęgnacji...

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy zestaw, idealny na prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.