Wiosna idzie czyli co ciekawego sobie kupiłam i otrzymałam :D

Zaszalałam i uzupełniłam swoje zapasy o kosmetyki, które lubię oraz nabyłam kilka nowości. Na pierwszym zdjęciu jest coś do czytania. Książki akurat otrzymałam i liczę, że będą ciekawe, choć moc granatu, jest taki sobie. Bardziej przerzucam kartki, niż czytam. Na poniższych fotkach kosmetycznie, dlatego zapraszam. 
Zakupy ze sklepu Farmona, pl bardzo udane. Na Walentynki otrzymałam kupon rabatowy -20zł. Dodatkowo załapałam się na darmową dostawę i ciekawe promocje. Do koszyka wrzuciłam moje ulubione mydełko do rąk z balsamem nawilżającym. Pięknie pachnie i nie wysusza rąk. Mam problem z przesuszeniem i pęknięciami, dlatego intensywnie nawilżam. Kremy do rąk, płyny do higieny intymnej, to nowości. Jako gratis otrzymałam zestaw Tutti Frutti, krem do rąk i próbki. Co do samego sklepu i obsługi, nie jestem zadowolona. Wysyłka trwała ponad tydzień, a obsługa nie wiedziała, dlaczego trwa to tak długo. Przy każdym zamówieniu jest jakiś problem.
Niedawno w Drogeriach Natura pojawiły się nowe kosmetyki Natura Care. Jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że producentem jest Farmona. Testuję już jakiś czas i na razie jestem zadowolona.
Ostatnie zamówienie z sklepu Grota Bryza. Zamówiłam standardowo kosmetyki dla dziecka, kremik pielęgnacyjny w nowym opakowaniu, płyn micelarny, ulubiony szampon nawilżający i pszeniczny. Dodatkowo kilka nowości. Kilka produktów zapomniałam umieścić na zdjęciu. Gratis do zamówienia próbki 
Co Wam się najbardziej podoba? 

23 komentarze:

  1. Jak przystało na Wiosnę to kolorowe Twoje zakupy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje kosmetyków Vianek :) ostatnio mam ochotę na coraz to nowe kosmetyki tej marki, kilka dni temu kupiłam sobie żel normalizujavy do mycia twarzy, testy trwają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zamówienie z Farmony bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vianek i Sylveco :) Ja robiłam dużo mniejsze zamówienie, ale równie hojnie mnie obdarowali próbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio pokupiłam trochę produktów Sylveco i Vianek i na razie wszystko super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za szamponem pszenicznym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, widzę, że też zamówiłaś enzymatyczny żel do twarzy. Mam go odkąd zobaczyłam posta na fejsie - jak dla mnie bomba. Miałam też próbki kremu na noc z tej serii do skóry naczynkowej i także pewnie wkrótce go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania tutti frutti przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne nowości :) nie widziałam że Farmona ma swój sklep w sieci i takie promo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki wydaję się być ciekawe :) Vianek kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak się sprawdzą kosmetyki Natura Care.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana zachęciłaś mnie produktami Farmony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile wspaniałych rzeczy. Kosmetyki Farmony bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekamy z niecierpliwością za testami!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to najbardziej zazdroszczę książek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja muszę koniecznie przeczytać tę książkę od Wisłockiej, bo obejrzałam film i zaciekawił mnie jej fenomen :) Czy polecicie jeszcze jakieś książki o Michalinie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.