Pani Wiosna Shiny box - marzec

Razem z nadejściem wiosny powitaj nową siebie! Poznaj tajniki urody i zadbaj o swoje naturalne piękno razem z najnowszym pudełkiem ShinyBox „Pani Wiosna”, w którym znajduje się m.in. serum do rzęs marki LashVolution i wiele innych ciekawych produktów. Serum ujawniono na samym początku, dlatego pudełko rozeszło się w zawrotnym tempie. Jeśli jesteście ciekawi, jakie produkty znajdowały się w boxie, to zapraszam. 
LASHVOLUTION SERUM DO RZĘS - Na pewno wiele osób właśnie czekało na taki produkt. Ja tylko raz miałam okazję używać coś podobnego i gdy tylko zauważyłam podrażnienie powieki, zaniechałam stosowania. Nie planuję więcej eksperymentować z okolicami oczu, a chwilowy przyrost rzęs nie jest mi do niczego potrzebny. Serum zbiera pozytywne recenzje. Cena 79 3ml 
SCHWARZKOPF SZAMPON DO WŁOSÓW SCHAUMA ekstrakt z miodu i olej z opuncji figowej. Kiedyś bardzo lubiłam szampony z tej firmy, dlatego bardzo chętnie wypróbuję nową wersję. Ciekawy zapach i ładne opakowanie. Szampon zawsze przyda się i nawet gdyby okazał się nieodpowiedni można wykorzystać go jako żel pod prysznic. Szkoda, że do pudełek dodawane są kosmetyki, ogólno dostępne. Wolałabym szampon nowej, nieznanej firmy. 400ml 11 zł
JADWIGA POLSKA PAPKA DO CERY TRĄDZIKOWEJ. Marka jest mi znana tylko z nazwy. Czytałam sporo pozytywnych wypowiedzi o tym produkcie, dlatego już dziś go wypróbuję. Zapowiada się obiecująco. Akurat wyszło mi kilka niedoskonałości na linii żuchwy, dlatego zobaczymy czy zadziała. Cena 30zł 30ml. 

DELIA KREM DO STÓP REGULATOR POTLIWOŚCI Z LINII GOOD FOOD. Jak wiele razy pisałam, że nie przepadam za używaniem kremów do stóp. Wolę stosować gotowe produkty w sprayu. Nie mniej jednak wypróbuję, bo opis kosmetyku zachęca. Producent pisze o obecności w kremie olejku herbacianego, który skutecznie hamuje wydzielanie potu. Cena 6,70 100ml
SCHWARZKOPF SUCHY SZAMPON GOT2B. Mojemu skalpowi suche szampony nie służą, dlatego nie mogę stosować. Fajnie, że w pudełku znalazła się miniaturka. Idealna na kilkukrotne wypróbowanie. 100ml 
BELL KREMOWY RÓŻ DO POLICZKÓW numer 02. Róż w kremie nie przyda mi się. Nie potrafię aplikować kosmetyków kremowych, a poza tym na cerze mieszanej nie wygalają zbyt ładnie. Cena 12.99

W pudełku znalazła się też hydrożelowa maseczka w podwójnej saszetce Bielenda oraz mini Glov na palec. O ile maseczka może być, to rękawica na palec już nie. Miałam ja i zsuwała mi się bez przerwy z palca. Zdecydowanie lepiej sprawdza się pełnowymiarowa rękawica. 

Podsumowując w tym miesiącu Shiny stworzyło całkiem udany Box. Samo serum przekracza sporo cenę pudełka. Ciekawa jestem co będzie w kolejnym. Akurat w kwietniu mam urodziny :D i tym razem nie będę podglądać zawartości na FB. Zrobię sobie niepodziewajkę. 


24 komentarze:

  1. Przygarnęłabym papkę Jadwigi. Na zajęciach w szkole korzystamy z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba nam się to pudełko - jego nazwa, szata graficzna i cała zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo się podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No serum na pewno bym chciała wypróbować, super Box :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej cieszy serum. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa zawartość tego boxa, ostatnie jakoś mnei nie kusiły, ale tu znalazłabym coś dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie udało się na szczęście trafić na mailnową wersję szamponu :) (taka najbardziej mnie satysfakcjonuje ;)) A całe pudełeczko nawet przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zawartość szampon shauma jak i suchy got2be chętnie bym wypróbowała 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko jest fajne, bo wszystkie kosmetyki bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbowałabym te serum do rzęs :)
    Pozdrawiam,
    nellanellstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. haha:D też masz urodziny w kwietniu, no proszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio wszędzie widzę te boxy :D Myślę ze zawartość jest całkiem niezła. Ciekawi mnie szampon z Shaumy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Box naprawdę bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawartość niestety nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawa zawartość boxa , życzę miłego testowania ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. box pelen dobrodziejstw kosmetycznych, wow!a urodziny to tez fajna sprawa-wielu znajomych, ucztowanie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi się spodobał ten box :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie zawartość super! Każdy kosmetyk z tego pudełeczka znalazłby u mnie swoje zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym roku zrezygnowałam z subskrypcji kosmetycznych pudełek i, jak dotąd, nie żałuję, nie było w nich bowiem nic, co by mnie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.