Farmona Magic Spa Mystery Garden - relaks i odprężenie w domowym zaciszu łazienki.

Lubię otaczać się pięknymi zapachami i lubię używać kosmetyków, które oprócz odpowiedniego działania dostarczają moim zmysłom i mi pozytywnej energii. Takie są właśnie kosmetyki marki Farmona. Marka cały czas się rozwija i wprowadza na rynek coraz lepsze produkty, których działanie zaskakuje mnie niesamowicie. Serię Magic Spa miałam już okazję testować. Kiedyś zachwalałam żel Zimowe otulenie, a dziś chciałabym Was zaprosić do Tajemniczego ogrodu..... Zapraszam na pachnącą wycieczkę. 
Na iperfumy.pl dostępne są dwa zestawy do kąpieli i pielęgnacji ciała z serii Magic Spa w cenie 31 zł. 
Tajemniczy ogród : Elixir Tajemniczy Ogród do kąpieli i pod prysznic, Peeling cukrowy do ciała i masło do ciała o zapachu majowego bzu. 
Ogrody różane: Eliksir Ogrody różane do kąpieli i pod prysznic . Peeling cukrowy do ciała z naturalnym olejkiem z lawendy Masło do ciała Lawendowe ukojenie.

Różany żel po prysznic + peeling, masło lawendowe nie koniecznie trafia w mój gust zapachowy, dlatego zdecydowałam się na pasujący do siebie zestaw Tajemniczy ogród. 

"Odkryj cudowną moc pielęgnacji aromatycznymi kosmetykami Magic Spa i ich odprężający wpływ na ciało i zmysły. Wyjątkowe zapachy, bogate i skuteczne receptury zawierające to co najcenniejsze w przyrodzie : olejki eteryczne i wyszukane składniki pielęgnujące pochodzące ze świata roślin - to podstawa codziennej dbałości o piękno i urodę"

Aromatyczny eliksir do kąpieli i pod prysznic - Seria Magic Spa charakteryzuje się pięknym i długotrwałym zapachem. Eliksir Tajemniczy Ogród bardzo dobrze się pieni i otula ciało puszystą przyjemną pianką. Intrygująca kompozycja zapachowa pobudza wyobraźnię, jest jak tajemnica, która czeka by ją odkryć. Żel myje, pielęgnuje, odświeża nadając skórze cudowny, delikatny zapach, miękkość i gładkość.

Peeling cukrowy do ciała o zapachu kwiatu majowego bzu. Słoik wykonany z plastiku, a kiedyś był szklany. Kolorystycznie szata graficzna prezentują się bardzo ładnie - przyciągają mój wzrok i przywołuje miłe wspomnienia. Zapach cudowny, czysty, nie wyczuwam chemii, idealnie odzwierciedlony majowy bez. W trakcie wykonywania peelingu zapach, jest mocno wyczuwalny i nawet po skóra pachnie przez jakiś czas. Unikalna kompozycja zapachu kwiatu majowego bzu pozwala przenieść się w czasy beztroskiego dzieciństwa, odzyskać spokój i wewnętrzną równowagę. Kryształki cukru delikatnie złuszczają martwy naskórek oraz idealnie wygładzają ciało. Skóra staje się niezwykle gładka, jedwabiście miękka i nawilżona. Pozostawia troszkę tłustawą warstewkę, ale dzięki temu nie musimy dodatkowo aplikować balsamu. 

Masło do ciała o zapachu kwiatu majowego bzu - Aksamitna, puszysta konsystencja bardzo dobrze nawilża, odżywia i delikatnie natłuszcza. Niweluje uczucie ściągnięcia i przesuszenia. Koi zmysły nutami majowego bzu. Zapach utrzymuje się na skórze dość długo. Pozostawia uczucie relaksu i odprężenia. 

Polecam - super kosmetyki :)

20 komentarzy:

  1. Lubię produkty Framony , ale tych nie znam. Uwielbiam zapach bzu i zaciekawiło mnie masło oraz peeling.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach sama nazwa zapachu sprawia, że chcę te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają ładnie i myślę, że też fajnie mogłyby się u mnie sprawdzać :D Ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zestAw, uwielbiam takie umilacze

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałoby mi się zrobić takie domowe spa z pięknie pachnącymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czuję jak pięknie pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw dla mnie byłby idealny. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych produktów, ale chętnie kupię.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 tyg. temu również robiłam recenzje tego samego zestawu. Jest naprawdę boski , cudownie pachnie krem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie często je widuję ;) Wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie da się ukryć,że zestaw prezentuje się bardzo intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają♥ Jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię produkty Farmona,ale tej serii jeszcze nie miałam ;) i kuszą mnie te eliksiry do kąpieli jak i peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno skuszę się kiedyś na peeling

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow :) zapowiada się ciekawie ... dodatkowo tak pięknie wygląda, że nadaje się na prezent ... jak dla mnie rewelacja ... na pewno wypróbuję z czasem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.