Lilla Mai naturalna pielęgnacja twarzy - krem do twarzy i krem pod oczy.

Lubię kosmetyki naturalne, choć nie wszystkie spełniają wymagania mojej skóry. Tym razem postanowiłam wypróbować naturalne, ręcznie robione kosmetyki naturalne Lilla Mai. Czytałam o nich na blogach i z reguły miały dość dobre opinie. Jeśli jesteście ciekawi co o nich myślę i jak sprawdziły się w moim przypadku, to zapraszam do przeczytania krótkiej recenzji. 
Ujędrniający krem pod oczy
Nawilżający krem z filtrem UV
Moja opinia:
Bardzo często kosmetyki naturalne powodują u mnie ściągniecie skóry twarzy i ogólny dyskomfort. Mam wtedy wrażenie, że nawilżanie nie jest wystarczające i dlatego pojawia się dyskomfort. Tak jest w przypadku kosmetyków Lilla Mai. Już po kilku użyciach stwierdziłam, że nie jest to produkt odpowiedni dla mnie i nie ma sensu się z nim męczyć. Konsystencja kremu przypomina zważony serek, a kremu pod oczy maślankę, która stała chwile poza lodówką. Oba produkty kiepsko rozprowadzają się na skórze i trzeba odczekać chwilę, aby dobrze się wchłonęły. Rano, gdy spieszę się nie mam czasu na takie zabawy, a wieczorem potrzebuję mocniejszego nawilżenia. Drugim mało zachęcającym do używania aspektem, jest dziwny, ziołowy zapach. Nie lubię, gdy kremy do twarzy są mocno, sztucznie wyperfumowane, ale z drugiej strony lubię, gdy kosmetyk delikatnie, subtelnie i przyjemnie pachnie. Znam wiele naturalnych kosmetyków, które spełniają te kryteria, dlatego krem do twarzy i krem pod oczy Lilla Mai nie przypadł mi do gustu. Cena kremu do twarzy 41zł 50ml, kremu pod oczy 54zł 15ml. 


Nie wiem czy wiecie, ale w ostatnich miesiącach został otwarty on-line nowy sklep gramnatury.pl . Koniecznie zajrzyjcie do niego, bo asortyment jest dość ciekawy.
Vianek, Sylveco, Annabele Minerals, Resibo, Natura Siberica i wiele innych naturalnych kosmetyków. 

24 komentarze:

  1. Nie wiedziałam o tym sklepie, dzięki za info :) Kosmetyków Lilla Mai nie miałam, ale nazwa marki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremiki mają bardzo fajne ;) miałam ten z olejkiem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czytam i myślę sobie, że mnie pewnie też nie przypadłby go gustu z tych samych powodów co Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że się nie sprawdził...nie kosztuje wiele ale mimo, to. Ja dopiero zaczynam używać naturalnych kosmetyków i widzę wielkie rozczarowanie bo niektóre z nich mi szkodzą - jestem alergikiem i nie wszystkie rośliny działają na mnie dobrze więc muszę uważać, co jest w składzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię zbyt mocno naperfumowanych kremów do twarzy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uczucie ściągnięcia skutecznie mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie bym się na niego nie skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No szkoda, że krem nie przypadł Ci do gustu. Rzeczywiście, niektóre kremy pomimo fantastycznego składu są po prostu uciążliwe w użytkowaniu. Miałam niedawno próbki 2 kremów Resibio i powiem szczerze, że nie wiem, czy chciałabym zastosować go w pełnym wymiarze, właśnie ze względu na konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie zachwycił nie krem do twarzy Resibo. Spokojnie można go porównać do tego tutaj opisywanego. Natomiast krem pod oczy z Resibo jest genialny i w tym momencie mam już trzecie opakowania.

      Usuń
  9. Kupując kosmetyki, stawiam raczej na te znane marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie odwiedzę sklep. Szkoda, że nie jesteś zadowolona z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. O ich produktach mało kiedy można przeczytać coś negatywnego :). Sklepu nie znam i chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi to bardzo wysypuje twarz po kosmetykach naturalnych ;/ Ogólnie pierwszy raz widzę te kosmetyki :)
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Marka fajnie prezentuje się, ale nie na tyle abym była zainteresowana kupnem jakiegoś kosmetyku. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o sklepie, zajrzę :) A kosmetyków marki o której piszesz raczej nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. znam tą firmę :) Miałam okazję testować peeling i podajże balsam :) Nawet gdzieś na blogu jest recenzja peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam z tej firmy peeling do ciała i też mi zapach nie odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam algowy peeling do ciała tej marki i bardzo fajnie się u mnie spisuje. Chętnie poznam inne produkty; 0

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam sporo dobrego o tych kosmetykach, szkoda że Ciebie nie zachwyciły :/

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja je widzę po raz pierwszy, nie mam dużego doświadczenia, z sprawdzonych produktów nacomi bardzo mi odpowiada. Jeśli chodzi o twoje produkty myślałam że recenzja będzie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się czy u mnie też pojawiłby się problem ściągniętej skóry, bo szczerze mówiąc zniechęca mnie to. Nie wiem, czy akurat Twoja skóra tak na ten kosmetyk reaguje, czy moja też. Ja z kolei mam już swoje sprawdzone kosmetyki naturalne i są to głównie te z firmy GAL, do kupienia w internecie, w aptece pod smokiem, bo z tego co się orientuję to tam wychodzi najtaniej. Gwarantuję, że żadnego ściągnięcia skóry nie będziesz po nich miała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam nigdy o tej firmie;) i również nie przekonują mnie te kremy

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, ale konsystencja mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.