BarryM Natural Glow palette 2 - paletka ceni + baza.


Czasu niewiele mam na pisanie bloga, więc musicie mi to wybaczyć. Wyniki rozdania za jakiś czas. Słońce, piękna pogoda nie sprzyja siedzeniu przed komputerem. Poza tym, gdy mam wolne przeważnie jest pochmurno, co nie sprzyja robieniu zdjęć. Już niedługo będę mieć urlop i planuję spędzić go aktywnie bez komputera. Myślę, że dopiero po wakacjach wrócę co regularnego pisania. Dziś zapraszam na recenzję ciekawej paletki, którą otrzymałam na spotkaniu blogerek. 



Moja opinia:
● Najfajniejsze w tej paletce jest opakowanie.Tekturowe, przyjemne w dotyku, zamykane na magnes. Uwielbiam ją otwierać i zamykać. Niewątpliwie ta cecha uprzyjemnia użytkowanie i sprawia, że bardzo często po nią sięgam. Niestety trzeba uważać, aby nie zamoczyć opakowani, bo wtedy nie będzie wyglądać estetycznie.
● Wewnątrz paletki mamy lusterko,dwa aplikatory, 6 cieni i bazę pod cienie. W nowej paletce cienie są zafoliowane, co jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Dzięki temu mamy pewność, że nikt jej nie macał, a cienie przed zakupem można obejrzeć. Aby zacząć użytkowanie palety należy zerwać folię lub ją odciąć.
● Czytałam w necie, że ta paletka może być fajną alternatywą dla Naked. Mamy tu 6 cieni do powiek w barwach beżu i brązu. Trzy pierwsze odcienie to maty. Pozostałe trzy, to cienie zawierające delikatne drobinki. Do wykonania swatchy na ręce, jako bazy użyłam primera, bo bez niego cienie słabo się prezentują i są bardzo delikatne. Baza ma bardzo dziwną konsystencję, jakby zważony serek. Podczas nabierania dziwnie się roluje, ale po rozprowadzeniu ładnie wygładza powiekę.
● Cienie dzięki bazie utrzymują się dość długo, nie osypują się i nie zbierają się w załamaniach.
● Kolorystyka paletki przypadnie do gustu osobom lubiącym klasyczny makijaż. Można dzięki niej wyczarować zarówno dzienny delikatny look, jak i mocniejszy wieczorowy. 
● Niestety z dostępnością jest problem, o nie widziałam jej nigdzie. Paletkę można kupić też z różem, zamiast bazy. 

Do mnie paletka przywędrowała z oladi.pl. Tysiące propozycji i inspiracji w jednym miejscu.

24 komentarze:

  1. Wygląda ślicznie choć to nie mój zestaw kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne kolory do makijaży dziennych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodziewałam się lepszej pigmentacji po Barrym :) choć kolorki są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolory, takie jakich używam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory ma bardzo ładne, szkoda że słaba dostępność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka udana, nic dodać nic ująć !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest, poważnie! :) Kolory cudne i ten pomysł z bazą też ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  8. ma bardzo ładne odcienie i jest praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw kolorystyczny idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ja to znam, codziennie w pracy oglądam słoneczną pogodę a tylko przyjdzie weekend to zaczynają się pochmurne i deszczowe dni :')
    Świetne rozwiązanie by od razu do paletki dodawać bazę. Kolory bardzo ładne, tylko ten błękitny jakoś mi nie podchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki może nie w 100% moje, ale naprawdę piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie nas oczarowało *.* Kolorki tez niczemu sobie ^^ Na prawdę świetna ta paleta cieni :3 Świetny wpis ! Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie troszkę za ciemne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie moje kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie kolory lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. znalazłam tu tylko 1 cień dla siebie. szkoda, że tak mało jasnych jest

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorystyka w 100% moja :) szkoda że jest słabo dostępna :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.