Koce i poduszki sygnowane przez projektantów Paprocki&Brzozowski w sklepach sieci Biedronka - wspólnie przeciw białaczce.


Wracam po krótkiej przerwie w nadawaniu. Niestety, ale ostatnia burza była okropna i połamała sporo drzew w okolicy, a tym samym pozbawiała nas internetu i telefonu. Naprawa zajęła chwile czasu, choć straszyli, że będzie trwała 6 dni. Dziś po raz kolejny chciałabym przedstawić Wam kolejny ciekawy projekt Jeronimo Martins właściciela sklepów Biedronka i jednocześnie zachęcić do zarejestrowania się, jako dawca szpiku kostnego. 
Wspólnie przeciw białaczce.


Od 20 lipca w sklepach Biedronka można nabyć oryginalne koce i poduszki zaprojektowane przez znany duet Paprocki&Brzozowski. Produkty te mogą nie tylko stać się idealnym dodatkiem do każdego wnętrza, ale mają również za zadanie zachęcić Polaków do rejestracji jako potencjalnych dawców szpiku kostnego w bazie Fundacji DKMS Polska.


Kolorowe koce i poduszki przedstawiające dziecięce wyobrażenia dwunastu znaków zodiaku to wspólna propozycja Biedronki oraz projektantów Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego. Każdy koc i poduszka opatrzone są banderolą zawierającą informację o stronie internetowej, na której można się rejestrować, aby zostać dawcą krwiotwórczych komórek macierzystych (krwi lub szpiku). 

-Pamiętajmy, że rejestrując się w bazie dawców mamy szansę przywrócić zdrowie, a nawet życie osobie, która potrzebuje właśnie naszej pomocy - mówi Marcin Paprocki. -Zdecydowaliśmy się na wzory prezentujące dwanaście znaków zodiaku, bo choroby krwi mogą dotyczyć każdego z nas – dodaje Mariusz Brzozowski.


Produkty zostały wykonane z miękkiej i przyjemnej w dotyku tkaniny i posiadają Certyfikat Oeko-Tex® Standard 100 - wiodący znak bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych. Koce w cenie 39,99 zł oraz poduszki w cenie 19,99 zł są do kupienia wyłącznie w sklepach sieci Biedronka.

Moja córka uwielbia poduszki i cieszy się z każdej. Na mojej widnieje mój znak zodiaku Baran. Poduszka wykonana z bardzo miłej w dotyku tkaniny. Zdejmowana poszewka zapinana na zamek błyskawiczny. Zachęcam do zakupu i zapoznania się z metką tekturową na której widnieją wszystkie dane fundacji DKMS. 

25 komentarzy:

  1. Szkoda, ze jestem za stara na takie poduszki, ponieważ są bardzo ładne, a sama idea szlachetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest za stary na poduszki :)

      Usuń
  2. Rozważam ich zakup :) są piękne, a cel szczytny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są już dostępne w sklepie, bo widziałam.

      Usuń
  3. Świetne są te podusie. Mam całe mnóstwo jaśków,poduszek i poduszeczek i ciągle mi mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubię, a córka najbardziej.

      Usuń
  4. nie słyszałam o tej akcji, dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronka ostatnio ciągle mnie zaskakuje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co wyzbywam się poduszek, ale względu na cel, pewnie kupie choć jedną!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszek mam sporo, ale na taki cel chyba zaopatrze w nie dzieciaki. Dawcą nie mogę być a wiem co to znaczy walczyć z nowotworem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam już je :). Ciężko się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze warto pomagać :) Kupię sobie pewnie taką jedną, z lewkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie widziałam ich u siebie. Muszę jutro znowu zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna akcja! ;) ja od dłuższego czasu myślę o byciu dawcą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam ich u siebie w sklepach, ale piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O proszę, nie słyszałam o nich i nawet nie widziałam w sklepie... Nie da się ukryć, są piękne, niedrogie i super sprawa z tą fundacją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szlachetny cel - oby takich pomysłów więcej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczytny cel, bardzo szczytny. Sama w domu posiadam komplet - poduszkę i kocyk ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.