Wielkie otwarcie EKOPASAŻU Helfy w Krakowie - relacja


Wczorajszy dzień dziecka był dla mnie bardzo pozytywny, szczęśliwy i pełen wrażeń. Zanim udałam się do Krakowa, dowiedziałam się o wygraniu bonu na zakupy do sklepu odzieżowego, a międzyczasie kurier zawitał z niespodziewaną paczką i otrzymałam meila o dostaniu się do kampanii. Tyle pozytywnych wieści w jeden dzień. Oby takich szczęśliwych chwil było więcej.


Zostałam zaproszona na otwarcie EkoPasażu i bardzo dziękuje za wyróżnienie. Dziękuję Pani Małgorzacie za ciepłe przyjecie i sympatyczną, ciekawą rozmowę. Okazało się, że sklep helfy.pl tworzą prawdziwi ludzie z pasją. Ich celem, jest upowszechnienie wiedzy na temat naturalnych i orientalnych metod pielęgnacji urody, a także propagowanie zdrowego, ekologicznego stylu życia.

Podczas licznych podróży do krajów Orientu poznali skuteczne sposoby pielęgnacji zdrowia i urody, które praktykowane są przez mieszkańców tych regionów od stuleci, a są jeszcze mało znane w Europie. Zachwyceni tamtejszym kultem naturalnego piękna, postanowili spróbować przenieść na nasz rodzimy grunt tradycje pielęgnacyjne ludności tamtych rejonów. Swoimi doświadczeniami oraz wiedzą w tym zakresie chcą się dzielić, zarówno podczas spotkań bezpośrednich, rozmów telefonicznych, jak i za pośrednictwem Internetu.


Zobaczcie te piękne, cudnie pachnące perfumy w kremie . Opakowanie przyciąga uwagę, jak i cała dekoracja, a mocny intensywny zapach kuci mnie niesamowicie.


Moje zainteresowanie najbardziej wzbudziły piękne, oryginalne dekoracje (rower na zewnątrz), cudowne meble ( pierwsze zdjęcie) z perfumami indyjskimi, ciekawe tłoczenia w drewnie znajdujące się nad regałami. 

Asortyment sklepu, jest bardzo bogaty i różnorodny. Można kupić wyselekcjonowane kosmetyki naturalne, zdrowe produkty spożywcze oraz uzyskać fachową wiedzę. Każdy na pewno znajdzie coś ciekawego dla siebie.



EKOPASAŻ Helfy mieści się w Krakowie na ul. Świętej Gertrudy 24
Czynne:od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-19.00
oraz w soboty od 10.00-16.00

Jeśli będziecie w Krakowie polecam wstąpić lub odwidzieć sklep on line http://www.helfy.pl/

26 komentarzy:

  1. Gratuluje Magosiu za wyroznienie i zaproszenie. Oby takic chwil bylo w twoim zyciu jak najwiecej, jednym slowem piekny mialas dzien Dzieka, tez dostalas piekne prezenty: zaproszenie, bon, e-mail...oby tak dalej!
    Pudelaeczka z perfumami sliczne, kusza swym kolorowym wygladem, rower-dekoracja rowniez...

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam zaproszenie , niestety uziemiona w pracy jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie pobuszowałabym tam, ale do Krakowa daleko. Póki co popatrzę w sklepie internetowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sklep, ma klimat i ile produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że u mnie nie ma :P Bardzo chętnie bym odwiedzała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raj dla mych oczu :) chętnie bym odwiedziła taki sklep

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylveco! Kupię coś z ich asortymentu z pewnością!

    Cudownie się na to patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam zaproszenie, ale nie dotarłam :( maska z Sylveco bardzo mi pasuje, mam nadzieję, że Ty też będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej wyniosłabym stamtąd wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie wyszłabym spłukana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy w kremie wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że zrobiłaś taki wpis bo w Krakowie mieszkam, ale na Gertrudy dawno nie byłam i be z Ciebie odkryłabym pewnie ten sklep dopiero za pół roku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też w poniedziałek odwiedziłam ten sklep. Bardzo mi się spodobał, a szczególnie wystrój i te zdobione szafy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę takiego sklepu stacjonarnie! Mam nadzieję, że Helfy zawitają kiedyś do Trójmiasta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sklep widać, że super wyposażony. Szkoda, że do Krakowa mam tak daleko :-(.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko bosko- raj! Perfumy takie ładne, gadżeciarskie, że aż by się takie chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że w Krakowie otworzyli filię :) Bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to zazdroszczę takiej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje miasto! Koniecznie muszę odwiedzić ten sklep! Cieszę sie ze jest :) na pewnO zajrzę tam po naturalna pielęgnacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moze wpadnę jak będę w krk ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę koniecznie tam wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękujemy za miłe spotkanie i relację z wizyty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.